قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

قرارعاشقی با شهید محمد اینانلو

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۴ ق.ظ

بسم رب الشهدا والصدیقین✨

قرارعاشقی❣

سلام✋🏻

میگم رفقا

یه وقت نکنه این روزا دل بچه شهیدی رو بشکونید 😔

این روزا خیلی از بچه های شهدا اولین و دومین سال بی بابا شدنشون رو دارن تجربه میکنن😔

نکنه یه وقت پیش اونا پدری به بچه اش محبت کنه ، یا اینکه دختری دست باباشو بگیره وخدایی نکرده  اون بچه شهید دلش بشکنه😭

تورو خدا مراقب باشید😔

خب دیگه من خیلی حرف زدم ؛بریم سراغ مهمون گل 🌹 امشبمون😍

 

سلام قرارعاشقی ها✋🏻😃

 

من حلما هستم از کرج ؛اینم باباییمه که کنارمه👆🏻👆🏻

امشب اومدم اینجا از باباییم و دلم 💞بگم براتون

اول بذارید باباییمو براتون معرفی کنم.☺️👇🏻👇🏻

 اسم باباییم اقا محمد اینانلو هستش؛😍

خدا، باباجونمو مدافع حرم افریده بود....

✨باباییم برای دفاع از حرم بی بی زینب رفت؛شد عباس بی بی زینب✨

وقت رفتن هست یادم در وداع   😔  گفت بابا می‌روم بهر دفاع✨

گفتم از که؟ از کجا؟ ای خوب عشق     گفت از ناموس شیعه در دمشق

هعیییییی 😪یادش بخیر باباییم همیشه منو حلمای بابا صدا میکرد.😔🌹

21دی ماه سال 1394 بود که بهمون خبر دادن که باباییم شهید شده؛اما مفقوالاثره؛هنوزهم  پیداش نکردن😢

راستش نمیدونم باباییم چکار کرد که خدا همه اش رو برا خودش خواست و برای ما چیزی نذاشت☹...

حتی نشونی پیکرش رو..😭

هنوز باورم اینه که باباجونم برمیگرده...... اما برای باورم حتی..... پیراهن خونی اش رو هم نیاوردن....😭😭

میدونین چیه؛👇🏻👇🏻

دو بخش داره: با...با

که میشه: بابا❤️😔

همین که هست تو قاب عکس بالا 

همین که نیست هم بازی ام بشه...😭    

گاهی با نفسش خونه بگیره گرما

 

می شود باز تو در خانه ما پا بنهی

می شود باز مرا در بغلت جا بدهی😭

دل من تنگ برای بغلت شد بابا😭

وعده آمدنت از چه غلط شد بابا؟!😭

🌸باباییم وصیت کرده بود 👇🏻👇🏻؛

 

🔰عاجزانه از همه شما تمنا دارم پاسدار حرمت خون شهیدان باشید و تنها راه حفظ حرمت آن #پشتیبانی بی قید شرط و بدون چون و چرا از #ولایت_فقیه و رهبری فرزانه انقلاب است"🔰

وقتایی که دلم برا باباجونم تنگ میشه😔 میرم پیشش

💠بابا به جای من بپرس از عمه جان زینب✨ برای عشق بازیش  رقیه نمیخواهد😭💠

بچه ها من دیگه کم کم برم خداحافظ😃👋🏻

🌸شادی روح بابای شهیدم و همه ی شهدای مدافع حرم صلوات بفرستین🌸

خلیلی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۱)

یاشهید بزرگوار به دخترت حلما قسم حاجتمو از امام حسین و حضرت ابوالفضل بگیر..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی