قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید سید علیرضا بنی طبا

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ب.ظ

بسم رب الشهداء و الصدقین🌹

 

💞قرار عاشقی💞

👤عرض سلام و شب به خیر خدمت رفقای عزیز👋🌺

باز هم قرار عاشقی و باز هم مهمانی از بهشت

زیاد منتظرتون نذارم!

باهم بریم سراغ مهمون امشبمون

🌼سلام✋لطفا خودتون برای ما معرفی کنید:

سلام دوستان✋😊

من سیدعلیرضا بنی طبا هستم

🌺بهمن ۱۳۴۲ تو بیدگل آران کاشان به دنیا اومدم😍از همون کودکی اونقدر عاشق اهلبیت بودم که مداحی می کردم😍دوران ابتداییمو با موفقیت گذروندم سال سوم دبیرستان که بودم مصادف شد با اوج مبارزات👊مردم میهمن اسلامیمون🇮🇷

من هم تو مبارزات 👊خیلی فعال بودم وسخنرانیای روشنگرانه می کردمو تو تکثیر و پخش اعلامیه ها🗞🗞و نوارهای📼 امام هم فعال بودم،

 طوری که توسط مأمورای ساواک👹خیلی مورد شکنجه و اذیت و آزار قرار می گرفتم زمانی که امام دستور دادن به ارتشی ها که دست از برادر کشی بردارن ،من شجاعانه در برابر رئیس پاسگاه فریاد زدمو پیام امام رو رسوندم.

با پیروزی انقلاب✌دیپلمم📜 رو با موفقیت گرفتم و تو رشته عربی دانشگاه تربیت معلم قبول شدم و فوق دیپلمم رو با موفقیت گرفتم سالهای آخر تحصیلمم رو رفتم جهاد سازندگی تومناطق محروم کمک کردم🌺

🌸با شروع جنگ💣🔫 عازم جبهه شدم و علاوه بر جنگیدن تو آموزشگاه های منطقه عهده دار تدریس 📚📓بودم یه مدت هم مسؤلیت ستاد جنگ آموزش و پرورش رو داشتم البته  بشکنه کمر ریا 😉

تو جنگهای مختلف شجاعت و شایستگی💪 مثال زدنی از خودم نشون دادم به طوری که فرمانده های لشکر ۸ نجف اشرف بعد از عملیات خیبر به من مسؤلیت یگان دریایی کوثر رو دادن☺

 و بعد تو عملیات بدر که فرمانده گردان ثامن الائمه لشکر نجف اشرف شدم

🌹ودر ۸فروردین سال ۶۵ در حالی که داشتم از سرکشی از منطقه بر می گشتم یه ترکش خمپاره خوردم به یارای شهیدم پیوستم😍🌸

اینم 👇👇👇👇بخشی از وصیت من به شما امت حزب الله

 

👈آری خوب آگاهم که اگر حالا امپریالیسم و سوسیالیسم قلب مرا نشانه نروند و تکه تکه نکنند فرداقلب تمامی مسلمین جهان(یعنی قرآن)تکه تکه خواهد شد پس اگر قرار بر این است که اسلام و قرآن عزیز محفوظ بماند پس گلوله ها و خمپاره ها و توپهاو.... ما را در برگیرید و خونمان را بریزید تا این درخت پر بار اسلام آبیاری گردد👉

 

🌹شادی روح منو یارای شهیدمو امام عزیز صلوات🌹

نمازی فرد

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی