قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید محمدعلی جهان ارا

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ

💫بسم رب الشهدا والصدیقین💫

 قرارعاشقی🕢 

چشم مخصوص تماشاست اگربگذارند♥️وتماشای توزیباست اگربگذارند♥️من ازاظهارنظرهای دلم فهمیدم♥️عشق هم صاحب فتواست اگربگذارند♥️

🗯دوستای عزیز قرار عاشقی امشب هم یه مهمون خیلی عزیزداریم,یکی ازشهدایی که خیلی واسه انقلاب زحمت کشیدو خداهم باشهادت 🌹دعوتش کردو اجرش رو داد,💐

 🌸خب دیگه بریم سراغ مهمون امشب👇👇👇
🌷میدونم که همه ی شماعزیزان حداقل اسم منو شنیدید😊

بذاریدبیشترازخودم بگم:سال ١٣۴٨تحت تأثیرجنبش اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)🌸باچندتا ازدوستانم واردمبارزات🔫 سیاسی علیه دولت محمدرضا پهلوی👹 شدم,


💝سلام دوستای گلم✋من سید محمدعلی جهان آراهستم😊متولد سال ١٣٣٢خرمشهر🌻             
💞پاییزسال١٣۵٧وقتی که تانک های ارتش🚂به خیابونای اهواز برای کشتارمردم🔪اعزام شد

همراه گروه "منصورون"که من هم عضوش بودم تصمیم گرفتیم ازمردم تظاهرکننده دفاع مسلحانه کنیم🔪🔫,بعدازدرگیری هم حدود ٣٠نفراز نیروهای زرهی شاهنشاهی👹رومجروح کردیم🔫

💖بعدازپیروزی انقلاب اسلامی ایران🇮🇷بعدازدوسال و نیم زندگی مخفی به شهرم یعنی خرمشهربرگشتم😍

وبا دوستام یه گروه به نام کانون فرهنگی_نظامی انقلابیون خرمشهررو تشکیل دادیم💝 

💫یک سال بعدیعنی سال١٣۵٨سنت پیامبر(ص)روبه جاآوردم وازدواج کردم💍,   ❣همون سال هم فرماندهی سپاه خرمشهررو به عهده گرفتم❣

💓باشروع جنگ💣همراه مردم 👲👳👮👷ازشهرم دفاع کردم,

بعدازسقوط خرمشهر😔و عزل بنی صدر👹ازفرماندهی کل قوا مرحله ی جدیدی ازجنگ شروع شد

🔪اولین گام هم شکستن محاصره ی آبادان بود✌✌این یه پیروزی بزرگ برای همه ی مردم سرفراز ایران🇮🇷از جمله مردم آبادان بودکه سال ١٣۶٠روی داد,💗

💫روزهفتم مهر ١٣۶٠من و تعدادی ازفرماندهان 👮راهی تهران شدیم تاگزارش📝 عملکردنیروهارو به حضرت امام(ره)بدیم ولی درمیانه ی راه هواپیمای✈️ پروازسی_١٣٠نیروی هوایی ارتش سقوط کرد😔و منو دوستام #آسمونی شدیم🌹

💞عشق وعلاقه ی زیادی به حضرت امام(ره)داشتم❤️

تکیه کلامم  این بود که من مخلص امام هستم✋🏻😄

 همیشه میگفتم مادامی که به خدا اتکا داریم و رهبریت بزرگی چون امام داریم💐هیچ غمی نداریم,                                     

🌷اگه ریا نباشه😊😉روحیه ی عرفانی بالایی داشتم,زمانی که زندان بودم  ازنمازشب غافل نمی شدم
🌼به شما دوستای گلم هم سفارش میکنم به فرموده ی حضرت آقا👇🏻👇🏻👇🏻

 :شماجوانان نماز را،دعا راجدی بگیرید💞



💞ای امام!رنج تورامیدانم,چه کسانی باجان میخرند,جوان باایمان،که هستی  تازه ی خویش رادرراه هدف رسیدن حکومت عدل اسلامی فدامیکند💞
خرمشهر که ازاد شد🕊🌹 ؛جای ما خیلی خالی بود..😢

واسه همینم رفقامون برامون خوندن👇🏻👇🏻😉

ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته
خون یارا نت پر ثمر گشته
ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته
خون یارا نت پر ثمر گشته
آه و واویــــلا… کو جهان آرا
نور دوچشمان تر ما...

💝شادی ارواح طیبه ی شهدا علی الخصوص شهدای مدافع حرم صلوات💝                                 التماس دعای فرج
  یا علی✋

شهرکی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی