قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید حمیدرضا ملاحسنی

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ

🌹بسم رب الشهداء و الصدقین🌹

💞قرارعاشقی 💞

👤عرض سلام و شب به خیر خدمت رفقای عزیز👋باز هم مهمانی از بهشت
امشب میخوایم باشهیدی آشنا بشیم که ثابت کرد ،شهدا زنده اند وبنا به مصلحت واذن پروردگار ،در هرجایی که آرام میگیرند،نور هدایت خواهان میشوند.❣

زیاد منتظرتون نذارم !
باهم بریم سراغ مهمون امشبمون .

🌼سلام✋لطفا خودتونو برامون معرفی کنید:

سلام من حمیدرضا ملاحسنی هستم..✋😊
سال1344 درجنوب تهران به دنیا اومدم.
همش10تا14 سالم بود که تو مسجد  محلمون مکبربودم وبعداز هر نماز، همراه تکبیر ،حدیثی از ائمه اطهار میگفتم .
14سالم بود که تو مسجد به بچه های محل  قرآن یاد  میدادم.

از دستورات  خودسازی امام خمینی (ره) 6⃣1⃣ تاشو  رو انجام میدادم.(تف به ریااا😉)
همیشه از پوشیدن لباسهای نو👕👖 ،پرهیز میکردم ،وقتی هم که میخواستم  کفشهای 👞 نو خودم رو بپوشم ،اول خاک آلود میکردمو بعد میپوشیدم ،
چون نمیخواستم بچه های محل بادیدن من حسرت بخورن .😔
رضایت مامانم خیلی برام مهم بود😌 ،وقتی مامانم تو هوای گرم آشپزخونه ،آشپزی میکرد ،با بادبزن سعی میکردم محیط رو برای مامانم قابل تحمل کنم☺️ خب خیلی گرم بووود😞 .

بعدهم پولامو 💵جمع کردمو یه دستگاه تهویه هوا برای آشپزخونه خریدم😃 ،
وقتی مامان گفت چرا خریدی🤔😳 ،
گفتم بعدا هروقت اینو میبینی یاد من میکنی.😎


بابا ومامانم بااینکه بیسواد بودن ،همیشه سعی میکردن مارو باروزی حلال وتربیت اسلامی بزرگ کنن ،👌👏💕

سال 42 پدرم ،رساله ای از حضرت امام گرفتن وهمیشه ملاکشون شخص امام بود اگه احساس میکردند ما از امام فاصله گرفتیم😒😡 مارو کنار میذاشتندو دورمون رو خط میکشیدن .

اولین بار تو  17سالگی تو  مهر ماه سال61 به جبهه اعزام شدمو✊😃 توی عملیات والفجر مقدماتی تومنطقه عمومی فکه حاضر شدم.

اما لیاقت شهادت پیدانکردمو😢 درحالی که ترکش از کنارم گذشته بود وفقط لباسمو پاره کرده بود ،برگشتم دوکوهه ،😔

اونجا داداشمو دیدم بهش گفتم :اگه ترکش یه ذره به طرف قلبم اصابت میکرد ،باحضور برای بار اول توعملیات شهید میشدم ،.

بعداین عملیات اومدم تهرون ،دل بریدن از خونواده ودوستام برام سخت بود ،ولی مطمئن بودم که شهید میشم ،روزهای دوشنبه وپنجشنبه روزه میگرفتم چون باور داشتم این روزه ها سپری در مقابل آتیش جهنمه.✋💕

کتابهای 📚معاد شهید دستغیب رو میخوندم ،قبل خواب خوندن سوره واقعه محال بود یادم بره ،

هر روز نزدیک غروب میرفتم مسجدو حدود 2،3ساعت اونجا میموندم .

دفعه آخری که میخواستم به جبهه اعزام بشم به مامانمو ابجیم گفتم راضی نیستم پشت سرم آیه الکرسی بخونید😔 ،

چون میخوام شهید شم ،همه دوستام شهید شدن 💕

 12ابان 62 تو عملیات والفجر 4،منطقه عمومی پنجوین با مسئولیت پیک گردان عمار مجروح شدم🤕 ،
وبه همراه چندتا از دوستام اسیر شدیم😰 ،
بعثی  ها هم مجروح ها رو شهید کردند ☹️،
همه ی مارو تو شهر سید صادق عراق دفن کردن.😣☹️
اما بعداز شهادتم هنوز ماموریت من تموم نشده بود ،

خبر مفقود شدن واحتمال شهادتم رو شهید همت به پدرم توی جبهه داد،
27سال ،گمنام بودم ، توی این 27 سال بابام ومامانم اومدن پیشم😊 درحالی که چشم انتظار پیکرم😢 بودن ،عمرشونو دادن به شما😔

اما هنوز خواهروبرادرام منتظر اومدن من بودن ،😃

تا اینکه خواهرم میره سر خاک شهید پلارک و قسمش میده به حضرت زهرا که داداشم بیاد به خوابم😴 وحتی عکس منو توی عکس دسته جمعی بالای سر مزارشون میبینه ،

منم بعد چند روز میرم به خوابشو💤😴 ،بهش میگم این جمعیتی که میبینی اطرافمن برای تشییع اومدن توی پونک ،همه شون رو شفاعت میکنم ،بعد چند روز بعد سه تا شهید میارن روز شهادت امام صادق (ع)،شهید گمنام توی بوستان نهج‌البلاغه به خاک میسپرن ،شهید وسطی من بودم ،چند بار به خواب دوستان وفامیل میام واز اومدنم میگم تا اینکه برای همه مسلم میشه من برگشتم.😃☺️

و این هم قسمتی از وصیت من به شما دوستان عزیز☺️👇👇👇


👈زندگی این دنیا راخانه اصلی خود مپندارید ،که زندگی در رفتن است.
✔️🔹ما برای خوشی،به این دنیا نیامده ایم ،اینقدر به فکر دنیای فانی نباشید.

✔️ای حزب اللهی ها ،امام عزیز فرموده ،کلید بهشت خودسازی است.

✔️قرآن را زیاد بخوانید وخوب عمل کنید .

✔️شبها باوضو بخوابید .

✔️برای خدا کار کنید ،

✔️اختلافات داخلی را کم کنید..

✔️سطح آگاهی بچه های مسلمان را بالا ببرید وریشه های عقیدتی آنها را محکم کنید تااز اسلام منصرف نشوند.

#خدا_حافظ_شما👋

#صلوات

جعفری

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی