قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهیدعلی حاتمی

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ب.ظ

امید غریبان تنها کجایی؟ 😔 چراغ سر قبر #زهرا (س) کجایی؟ .

🌹بسم رب #الشهدا و الصدیقین🌹

 


سلام رفقا میخوام حال و هواتونو راهی خاک آسمونی کنم😔

 

آنان همه از #تبار #باران بودند...

رفتند...

ولی ادامه دارند هنوز...

🌹یادمان #هویزه خیلی با صفاست...

دم در کفش های همه را می گیرند بعضی ها که در اتوبوس🚍 خوابشان 😴 گرفته تجدید وضو می کنند 😉 وارد صحن که می شویم چندین #شهید در دو طرف حیاط آرام گرفته اند💫

سایه ی چند درخت 🌳🌴 که بر روی قبور مطهر افتاده زیبایی فضا را دو چندان کرده است💫

 

سلام رفقا بنده علی حاتمی هستم ☺ مهمون امشبتون 

🌹با اجازتون مختصرا از زندگیم خدمتتون عرض کنم 💫

عارضم خدمت شما عزیزان که این علی آقایی که در خدمت شماست 😉 در تاریخ 1337/8/28 در محله ی خانی آباد جهان پهلوان تختی به دنیا اومد 👶 تحصیلات اولیه و ابتدایی رو در مدرسه ی جعفری در سال 1350 به اتمام رسوندم  و مقطع متوسطه رو هم در مدرسه ی پیر نیا گذروندم 📕📗

بالاخره دیپلمم رو در دبیرستان دارالفنون گرفتم و با احراز رتبه ی 29 در کنکور در رشته ی دامپزشکی دانشگاه تهران 📕📗🎓 پذیرفته شدم😊

درس خون هم بودما ☺️😊

🌹پس از پیام امام در مورد جهاد سازندگی همراه دیگر برادران عازم جهاد سازندگی در چهار محال بختیاری شدم و در بدترین شرایط با روحی مومن و مقاوم همچون کوه 🗻 استوار به تلاش برای رفع محرومیت موجود در منطقه پرداختم 🙌🙏

 

در سال 1358 و پس از تسخیر لانه ی جاسوسی حضوری فعال 🙌 داشتم و از اولین نفراتی بودم که وارد لانه ی جاسوسی شدم ☺️😊

 

🌹با شروع جنگ تحمیلی 📞🔫💣 با کسب رضایت از مادر راهی جبهه ی نبرد حق علیه باطل شدم و در نبردی سخت در #هویزه و در حالی که در محاصره ی دشمن قرار گرفته بودم به همراه ده ها تن از پاسداران و دانشجویان خط امام در تاریخ 1359/10/16 در #هویزه به رزق #شهادت رسیدم و آسمونی شدم 😇

🌹جان دیگر می دهد جان دلم خندیدنت 😊 جان من جانی ببخشا بر دل بی جان من

شهدا کمیته شده اند و درد های مردم رو بررسی می کنند و حل می کنند کمیته ی ازدواج 💝💍 هم فعال ترین و پر رفت و آمد ترین کمیته هاست 😉

 

تجربه ثابت کرده که ادعای حاجت دادنم برای ازدواج درسته و هر ساله یه عده جوون برای طلب حاجت به من هم سر میزنن 😊

حال که ما #شهدا واسطه ی ازدواج میشیم چه بهتر که ما هم الگوی شما برای زندگی و رسیدن به سعادت باشیم 💫

🌹این هم مختصری از وصیت نامه ام 💫

پشتیبان انقلاب باشید انقلابی که اگر شکرش را نگوییم کفرش را گفته ایم و اگر در جهتش گام بر نداریم ناگزیر بر ضد آن عمل نموده ایم 💫

 

🌹رزق #شهادت نصیبتون🌹

🌹شادی ارواح طیبه ی #شهدا علی الخصوص #شهدای_هویزه صلوات🌹

💕اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💕

🌹التماس دعای فرج🌹

یا علی ✋✨

🌹چه آسمانت زیباست ای #خاک 💫

این را کسی می فهمد که از تو دور است 😔

یادت هست؟

که موقع باران 💦 چه قدر دلنشین می شدی؟

یا موقعی که خورشید شوخی اش می گرفت و می تابید چه قدر قشنگ می شدی؟

یا اصلا موقعی که نه آفتاب سوزانی بود و نه باران 💦 چه قدر، بین خودمان بماند مثل مادر مهربان می شدی؟

راستی 💫 موقعی که غروب 🌥 می شد چه قدر نفس گیر می شدی؟

می دانی 💫 حالم بد است 😔 نمی دانم چه می گویم 😥 شاید هذیان است و نمی فهمم 💫

شنیدم 👂 به این حالت #عاشقی می گویند 💞

حال خودت قضاوت کن #عاشق از #معشوقش این همه دور باشد 😔

حالم بد است 😔 میدانی؟

#فراق کشیده ام 💕

 

دلم انتهای نگاه 👀 تو را می خواهد 


معافی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۳۳)

سلام . خسته نباشید. شهید علی حاتمی در کجا دفن شدند؟

سلام برادر شهیدم توراواسطه کردم و دوگره بسته روبتو واگزارکردم تا واسطه باز شدنشون شوی ببینم  چیکار میکنی برامون منتظر خبرتم

آقا علی نظر کردهام اگه حاجت روا کنیم کمک کنم دو از بچه ها که مشکل مالی دارند به راهیان نور بفرستم. انشاالله که همه حاجت روا بشند

  • سلام خودت میدونی که چی میخام ازت.............
  • سلام ای برادرم ای شهید بزرگوار یه خواهش ازت دارم هوای منو دوستامو جوونای مسلمون رو داشته باش                                                                       انشالله ماهم یه روز پیش تو بیام دقیقا عین شما شهدا ما هم از این دنیا بریم و بیام پیش شما  و... خودشما شهدا میدونین که ما چی میخایم                         داداش ابراهیمم هم میدونه ما چی میخوایم                                                 خدایا بر حضرت محمد و خاندان پاکش درود فرست

  • منتظر ظهور
  • سلام رفیق شهیدم آقا علی خودت میدونی حاجتم چیه تو رو به بی بی دوعالم شما که پیش خدا رو دارین واسطه بشین تا حاجت روا بشم

    با سلام وعرض ادب واحترام خدمت شهیدبزرگوار علی آقا
    لطفا مشکل ازدواجم خودت حل کن

    آقای شهید حاتمی تا روز 12 اردیبهشت ماه1400 حاجتم را از شما می خواهم66281

    درست وقتی از همه ناامید شدم پیامی مربوط ب شما اومد جلو چشمم که برا ازدواج حاجت روا میکنی.دوست شهید دستمو بگیر درمانده ام تو حاجتم رو از خدا بخواه یکی رو سر راهم بزاره که واقعا اهل زندگی باشه و نشانه ای از طرف شما داشته باشه.

  • التماس دعا
  • منم موقعی که احتیاج ب دعاداشتم حرف شما شد،حاجت دلمو بدید تا هم خودم و هم پدر مادرم خوشحال بشیم،

    شهید بزرگوار فقط منتظرم تا همون لحظه که میدانم میدانی

  • یک امیدوار
  • شهید عزیزم تو رو خدا حاجت ازدواج منو هم حل کن به خیلی ها رو زدم اما روم رو نخریدن من خودم فکر میکنم منو ارجاع دادن به شما بخدا قسم به جان مادرتون قسمت میدم همین امشب یه معجزه ی برام بکن ای شهید علی حاتمی تو پیش خدا آبرو داری اگر کمکم کنید تا آخر عمر مدیونتونم و سعی میکنم تا روزی ک زنده ام براتون هر روز صلوات بفرستم فقط همین امشب معجزه ی کنید تو رو خدا 

    بخدا چاره ای جز گریه ندارم

    چشمام اشک باره

    تو رو خدا کمکم کن

    خدا خیلی نامرده اگه تو ازش یه چیزی بخوای و اون انجامش نده

    نمیدونم شبو چجوری صبح کنم

    تو رو خدا کمکم کن

    منه به عرضه بی مصرف هیچکیو جز شهیدا و امانا ندارم

    کمکم کن

    کمکم کن

    عدالت خدا میره زیر سوال اگه کمکم نکنی

    کمکم کن😢😢😢

    سلام آقا .من دقیقا همین الان با شما آشنا شدم .قبلا یه دوره چله شهدا برداشتم برا حل مشکلم ولی خب قسمت نبود این بار دوباره برداشتن و نوبت رسید به شما ..قسمتون میدم به همه شهدا به بانوی دوعالم اول مشکل همه این عزیزانی که ازتون کمک خواستن حل کن اهر سر هم یه نگاهی به من و خونوادم بنداز شما و امام حسین پیش خدا جاتون خاص .هر دو شما بزرگوار رو به بانوی دو عالم قسم میدم دست ما رو بگیرین 

    شهیدتورجی‌برام دعا کن بیام راهیان احتمال داره بیام من میخوام برگه ی اعمالم رو سفید کنم برام دعا کن دعا کن همسری که میخوام نصیبم بشه

    شهید عزیز خدا اقا علی

    امشب که شب جمعه س به خواست خدا با شما آشنا شدم

    حتما قسمتی بوده.به خیلی از شهدای عزیز متوسل شدم

    امشب ویژه به شما متوسل شدم

    به حق مادر امت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها قسمتون میدم واسطه بشین و دعا کنین که حاجت مادرم در خصوص خواهرم فاطمه تو همین ماه رجب سال 1400اجابت بشه

    خواهش میکنم ناامید نکنین

  • عبدِ معبود
  • سلام شهید علی حاتمی!خیلی مضطر و بی پناهم.

    به آبروی مادرت حضرت زهرا دعا کن حاجتمو الساعه بگیرم.و مقرب الهی بشم و از اولئک المقربون.

    دنیا برام به تنگ اومده.مضطر واقعی ام.

    بیچاره و تنها و نابودم.

    محتاجم به غیر در خونه ی خودتون نکنید به حق اعمه.شما شهید شدید می دونید حال و درون آدمای این زمونه رو.

    نخواین به مخلوقات پر نقص این زمونه.

    راهی ندارم.گفتم دعام‌کنید حاجاتمو بگیرم الان.

  • یک بنده خدا🍃
  • سلام شهید✋

  • سرباز مهدی ❤️
  • سلام بر برادر شهدیم علی آقا

     

    حدس می‌زنم حکمت مطالعه زندگی نامه و آشنایی من با شما اونم امشب که شب جمعه هست و شب حاجت گرفتن از شهدا یک نشونه باشه نشونه ای که خدا بهم بگه فصل وصال نزدیک هست 

     

    فکر میکنم خدا شما رو سرراهم قرار داده.

    چند وقتی میشه که حاجت ازدواج دارم ازدواج با کسی که بهش علاقه مندم و بهم علاقه داره

    امشب با خواست خدای عزیزم داستان زندگی تون رو مطالعه کردم برادر عزیزم شهید علی آقای حاتمی ازتون میخوام شفاعتم کنید پیش خدا شفاعتم کنید تا حاجت روا بشم و به عشقم برسم

     

    نذر میکنم یک دعای توسل بخونم و تا چهل شب شبی یک فاتحه بخونم براتون تا شفاعتم کنید و زودتر به کسی که دوستش دارم برسم

     

    الّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلَی‌مُحَمَّد‌وَآلِ‌مُحَمَّدٍ

    الّلهُــم‌َّعَجِّــلْ‌لِوَلِیِّکَــــ‌الْفَــرَج 

    سلام شهیدی که نطلبید و دعوتم نکرد سر خاکش... سلام شهیدی که لیاقت ندادبهم تا بیام جامو حاجتمو بگم... خیلی دلم شکسته خیلی... دلم شکست چرا نطلبیدی بیام سر مزارت تا که بگم چی میخوام... اما حالا میگم میگن زود جواب میدی میگن دست کسی رو رد نمیکنی برای ازدواج... خودت میدونی کیو میخوام پس بهش برسون از راه حلالش....دستمو رد نکن... رسم شهدا که دل شکستن نیست... کمکم کن برسم بهش... کمکم کن تو رو به خاکت قسم به امیدم برسم

    سلام

    برادر شهید شما از ته دل با خبرید

    نفس و جان ما را هم میدانید

    شکوه و گلایه از جانب ما بجا نیست؛ ولی می‌دانیم شما می‌توانید واسطه ای از جانب ما به خداوند عظیم و عزیز باشید. پس شما را به حق راه رفته ات قسمت می‌دهیم که خواست تمام بندگان خدا را از خدا  بخواه و ما را زیر پرچم خودت، در کنار آن یار عزیز که بسیار دوستش میدارم، دنیا و اخرتی قرار بده که دیگر شرمنده خود و شما و آنان نباشیم...

    سلام شهید حاتمی دعا کن گره بسته ما هم باز بشه

    سلام داش حاتمی،

    اینو واس یادگاری می‌‌نویسم.‌‌ ان‌شاءالله بعد ازدواجم، 😉، دو تایی میام‌ همینجا تشکر‌ می‌کنم. 

  • دختر روستایی
  • سلام علی حاتمی من از طریق کانال مجازی باشما آشنا شدم برای ازدواج شما بهم معرفی کردن شما مسؤل ازدواج ما جوانان هستین مشکل من برطرف کنید انشاللله یک همسر خوب نصیبم بشه دوتایی بیام هویزه خیلی دلتنگ هویزه صدف

  • ابراهیم کاظم فرخانی
  • خب با عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه خواهران گرامی...امیدوارم همتون به عشقاتون برسید.....بابا چقدر همتون عاشقید...یکی میگه به امیدم برسم 

    ..اون یکی وقت تعیین می‌کنه تا فلان روز شوهر بده....اون یکی میگه از ته دلم خبر داری خودت میدونی...شهید جان این زهرا خانوم رو امید رو بهش برسون ...حضرت عباسی من ناراحت میشم...

    خب آمما من 

     

    خب خودت میدونی دیگه چی میخام ....فک کنم تا الان همه ملائک و شهدا و انبیا و علما و اوصیا و امامان وهمه بدونن...آمما متاسفانه بنا به دلایل و حِکَماتی اجابت نشده....خب می‌دونی که می‌دونم اگه شفاعت کنی و واسطه بشی دیگه برات کولاک میکنم....

    یاعلی اما شهید جان خواهرانی که با سوز و دل حاجت خواستن اولویت دارن🙈😎😉

     

    منتظرم داش

     

     

     

     

     

     

    خادم شهدا.. 

    سلام بر شهید هویزه شهید حاتمی بزرگوار 

    من حقیر را که میشناسی 

    میدونی تو دلم چیه عکست رو الان دیدم قسمت میدم منو به اون چیزی که میدونی تو دلمه برسون خبرشم بهم زود بده من منتظرم 40 روز که صبر کردم بازم صبر میکنم 

    سلام بر شهید هویزه. شما به کمیته ازدواج معروف شدید میشه حاجت دل منم بدید؟ ی همسر با ایمان و با اخلاق نصیبم بشه  ؟ 🙏🙏🫶🏻🫶🏻

    سلام شهید حاتمی

     خیلی دوسش دارم واسطه شو برسم بهش

    بخدا فکرش ارادمو بریده کنترل زندگی از دستم خارج شده

    از همه بدتر اینه ک نمیدونه دوسش دارم منم نمیدونم دوسم داره یا ن🥲

  • چشمان شهلای نرگس
  • سلام شهید عزیز

    تورو خدا واسم دعاکنین حاجت دلم و بگیرم...دوست دارم سال آینده همین موقع خونه خودم کنار عشقم باشم...

    سلام برادر شهیدم علی اقا من از طریق این کانال با شما اشنا شدم شما ازدواج جوانها را حل میکنید به خیلیها حاجت دادید منم حاجتم ازدواج شما میدونم الان میدونی و میبینی بهت متوسل شدم شمارابه پهلوی شکسته حضرت زهرا ولب تشنه امام حسین واون خونه ریخته شده درراه امام حسین قسمت میدم شدم مسئله ازدواجمو حل کن یه همسر مومن و باایمان سرراه زندگیم قرار بده نشونی از سمت شما برات هرشب صلوات هدیه میکنم هرچند نمیدونم هویزه کجاست انشااله با توسل به خدا و وساطت شما شهید بزرگوار تودرگاه خدا ازدواج تا اربعین امام حسین کردم باهمسرم بیام سر مزارت به امید خدا

    سلام شهیدعلی حاتمی زبانم قاصر است از گفتن حاجت .هم خدا می داند همه خودت که برا ازدواج همه راهها را رفته ام .واسطه شو بین منوخدا که اگر گناهی کرده ام که مانع ازدواجم شده خدا ببخشد .واین سنت پاک پیغمبر نصیب من هم شود

    سلام علی جان.امشب شب شهادت بی بی دوعالم هست.خیلی دلم گرفته.کسی و ندارم باهاش حرف بزنم و گریه کنم.امشب با تو آشنا شدم و مطمئنم اتفاقی نیست.ازت میخوام برای من همسری که دوس دارم و از خدا بخوای سر راهم قرار بده خیلی زود.تو واسطه ی نجاتم باش.تروخدااااا

  • خانومِ آقای.....
  • 😊😊😊💚💚💚

    سلام شهید بزرگوار من سال قبل اومدم هویزه 

    از شما خواهش میکنم برای همه ی جوون ها دعا کن 

    که همسری شایسته ومومن وبااخلاق نصیبشون بشه الهی آمین یا رب العالمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی