قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید سید صادق شفیعی

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۲۳ ب.ظ


💞 بسم رب الشهدا و الصدیقین💞

قرارعاشقی🕢 ♦️دوستای عزیز قرارعاشقی ♥️امشب هم در خدمت مهمون عزیزی هستیم☺️یکی ازجوونای این سرزمین که از همه ی دلبستگی هاش ❤️به این دنیا گذشت تا ما الان تو آسایش و امنیت زندگی کنیم💝 

🌼دوستای گلم سلام✋
سید صادق شفیعی هستم                      ١٣٣٩/١٠/١٢همزمان با ولادت مولای عشق علی (ع)

🌹
🌼 💕جونم براتون بگه  که همه ی دوران کودکی و تحصیلاتم📝رو با نشاط و جنب و جوش فراوون در رودبار و تهران پشت سرگذاشتم🎓اززمانی که دانش آموز راهنمایی بودم به جمع انقلابیون پیوستم👦به صورت های مختلفی فعالیت هام رو علیه حکومت طاغوت👹آشکار میکردم .این فعالیت هام به مذاق بعضی ازمعلمین زن بدحجاب اون زمون سازگار نبود و باهام برخورد میکردند🤗ولی من به قوت ایمان و اعتقادات مذهبیم پایبندبودم و دربرابرشون ایستادگی میکردم💪


🌹

🌼به کمک جمعی از دوستام هم یک حرکت بزرگی رو در رودبار دنبال کردیم و همه ی مشروب فروشی های 👺رودبار رو در هم شکستیم ,به همین خاطرهم مأمورهای شاه 👹در به در دنبالم بودن🏃و دیگه موندنم تو رودبار جایزنبود و درحالیکه دوم دبیرستان بودم👱برای ادامه ی تحصیل و فعالیت هام به تهران اومدم🌻

🌹
🌼باپیروزی انقلاب🇮🇷
به رودبار برگشتم و  درسال ۶٠  به عضویت سپاه در اومدم و ازون موقع تا زمان شهادتم🌹مدام در جبهه های نبرد حق علیه باطل 👹بودم ,تواین مدت چندبارهم مجروح شدم ,توآخرین مجروحیتم که خیلی هم شدیدبود،علی رغم میل باطنیم 😔٩ماه تو بیمارستان شیرازبستری بودم🛌


🌼اینجور که ازم تعریف میکنن توهرجمعی حضورم شور و نشاط خاصی به محفل میداد☺️دوستام هم منو به شوخ طبعی ،پرهیز تو گفتن و شنیدن غیبت و مهمان نواز بودنم میشناختن☺️شیفته ی اهل بیت عصمت و طهارت بودم و توشورعشق❤️به زیارت حرم مطهر اباعبدالله الحسین (ع)میسوختم😔

🌼بالاخره هم روز عید غدیر ودرتاریخ١٣۶۵/١/۶زمانیکه از خط مقدم جبهه بعدازانجام مأموریت به محل اردوگاه برگشتم🏰و مشغول وضو گرفتن بودم در اثر بمباران هواپیماهای دشمن🛩#آسمونی شدم🌹


🌺آری شهرعاشقان شهادت!     عاشقانی که رنج میبرند که چراخداوندآنان را زودتر به لقا خویش نمیرساند؟زیرا آنان باتک تک سلول های بدنشان باورشان  آمده است که مهم ترین بهره برداری ازاین دنیا پرواز به سوی لقاالله است🕊و کوتاهترین راه و میانبرترین راه برای رسیدن به این مقصدشهادت است🌹و شهادت سعادتی است که خداوند نصیب بندگان خاص و مقربین درگاهش مینماید💐نصیب کسانی میکندکه توانسته باشند ازهمه ی وابستگی ها دل کنده باشند و قلبشان فقط و فقط ازعشق به خدا❤️مالامال گشته…          💝دلنوشته ای از شهید سید صادق شفیعی💝

🌹
❤️شهادت روزیتون ان شالله❤️شادی ارواح طیبه ی همه ی شهدای اسلام🌹صلواتی هدیه بفرمایید🌹

شهرکی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی