قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید مجتبی محمدی دارانی

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۴۲ ب.ظ


💞تو نه آنی که توان کرد فراموش تو را✨


هوای خواب ندارد #دلی که کرده هوایت✨

💞بسم رب #الشهدا و الصدیقین💞

💕قرار عاشقی⏰

در اندرون من جای خیال دیگری✨

جای کسی کجا بود چون همه جا گرفته ای✨


💞سلام رفقا✋ مجتبی محمدی دارانی هستم💫

🏠تهران

👶1344/6/3

😇1362/12/11


💞از همان اوایل کودکی دارای استعداد خارق العاده ای بودم 😉

طی 12 سال تحصیلیم ✍ جزء شاگردان ممتاز کلاس بودم 📗 بعد از اخذ دیپلم 🎓 در دبیرستان سحاب یک سال تا خدمت سربازی فرصت داشتم در این مدت نتونستم بیکار بنشینم و به استخدام آموزش و پرورش در اومدم 📚📝 و در قسمت امور تربیتی شروع به کار کردم 😊


فعالیتم در مدرسه ی میثم در منطقه ی مجیدیه ی تهران بود و همچنان به کار خودم #عشق می ورزیدم ✨

💞مرداد ماه 62 بود که به عضویت سپاه در اومدم و در 18 بهمن 62 به ندای خمینی کبیر لبیک گفتم و قدم در جبهه های نور ✨ علیه ظلمت گذاشتم ☺️

در دانشگاه جبهه به رتبه ی خوبی پذیرفته شدم 😌


از جمله وقایع زندگیم سفری بود که در 9 سالگی به همراه خانواده به شیراز داشتم از اون جایی که پدرم معمار 📐📝 بود من هم در کنار پدر مشغول به کار شدم و در حین کار از ساختمانی سقوط کردم اما خوشبختانه سونوشت بهتری برام رقم خورده بود و شهادت نصیبم شد 😇☺️


💞در عملیات خیبر در منطقه ی طلاییه و جزایر مجنون که عظیم ترین عملیات تاریخ 8 سال دفاع مقدس بود شرکت کردم 😊

 در همین عملیات عظیم و مهم دعوت حق رو لبیک گفتم و با غلطیدن در خون خویش، اسلام رو زنده نگه داشتم..☺️💕1
🌹
💞پیکر من بعد از 13 سال دوری از وطن در محرم 1375 به میهن بازگشت ✨


💞اینم قسمتی از وصیت نامه ام 👇👇


مگر نه این است که ما خود را پیرو #شهیدان کربلا و حسین بن علی (ع) می دانیم پس چرا سخن لا اری الموت الا السعاده او را نشنیده می گیریم و تن به ظلم و جور می دهیم؟

من نیز با مختصر آگاهی که در این مورد داشتم و می خواستم باری از دوش انقلاب برداشته باشم راه خود را انتخاب کردم و امیدوارم که خداوند متعال این تحفه ی ناقابل را به درگاهش بپذیرد✨

💞#شهادت با بصیرت رزقتون💞


💓شادی ارواح طیبه ی #شهدا صلوات💓


💗اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💗


💝التماس دعای فرج💝


🌹یا علی✋🌹

معافی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۳)

  • شاداب ستوده
  • سلام
    آیا درمورد شهید رسول خلیلی هم مطلبی هست؟
    ایشون شهید مورد علاقه من هستش
    لطفا اگه هست بهم خبر بدید
    پاسخ:
    سلام علیکم،
    بله مطلب راجع به این شهید بزرگوار در همین وبلاگ موجود هست.
    با نام "ابوخلیل"
    سلام آقا مجتبی..

    کاشکی برای ما هم دعا کنی.. :(

    خوشا به سعادتت.. و من فقط..

    افسوس می خورم..
    مگر نه این است که ما خود را پیرو #شهیدان کربلا و حسین بن علی (ع) می دانیم پس چرا سخن لا اری الموت الا السعاده او را نشنیده می گیریم و تن به ظلم و جور می دهیم؟

    qarareasheqi21.blog.ir
    مگر نه این است که ما خود را پیرو #شهیدان کربلا و حسین بن علی (ع) می دانیم پس چرا سخن لا اری الموت الا السعاده او را نشنیده می گیریم و تن به ظلم و جور می دهیم؟

    qarareasheqi21.blog.ir
    ببخشید بابت قسمت آخر نظر قبلی..

    خواستم اون قسمت رو تو نظر قرار بدم و بگم که چقدر خاص و زیباست..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی