قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید احمدعباسی

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۰۵ ب.ظ

🌹بسم رب الشهداء و الصدیقین🌹

💞قرارعاشقی 💞

ولادت باسعادت 🎊🎉🎊حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب علیه السلام رو خدمت شما بزرگواران تبریک وتهنیت عرض میکنم ،وخداروشاکرم🙏 که در چنین شبی بایه قرار عاشقی دیگه ای در خدمت شما عزیزان هستم
.
👤عرض سلام و شب به خیر خدمت رفقای عزیز👋باز هم مهمانی از بهشت

زیاد منتظرتون نذارم!
باهم بریم سراغ مهمون امشبمون

🌼سلام✋لطفا خودتون برای ما معرفی کنید:

سلام 🖐من احمد عباسی هستم.🌺
در22بهمن ماه  سال 1328 درروستای شوی ازتوابع شهرستان بانه به دنیا آمدم.👶

خانواده ای مذهبی و خیلی زحمتکشی داشتم
علی رغم تنگدستی خانواده ام تو 6سالگی به🎒 مدرسه رفتم وتا کلاس پنجم ابتدایی ادامه دادم .
به خاطر فضای دینی خانه ، وتربیت مذهبی پدرومادرم ، باقران وادعیه واحادیث آشنا شدم ،🌸🌹
وهمین آشنایی شخصیت من رو برای مسیولیت های آینده آماده کرد.☺️

درکوران حوادث انقلاب✊ وقیام ملت مسلمان 🇮🇷علیه رژیم ستمشاهی 👹به خیل انقلابیون پیوستم وتو  این راه تلاشهای زیادی انجام دادم .این موضوع بعدها منجر به آزار واذیت من توسط گروهک های ضد انقلاب شد 🤕.
ومن برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی 🇮🇷 ومقابله با توطئه های مزدوران 👹 استکبار جهانی تو کردستان همواره پیش قدم بودم .🏃🔫✊

سال 1360 به صورت روز مزد ،تو اموزش وپرورش به عنوان خدمتگزار استخدام شدم،🙂

وباحسن رفتار وخدمات صادقانه وخالصانه ای که داشتم ☺️،سال 1362 استخدام رسمی شدم.

تو دبیرستانهای سلمان فارسی ،شهیدان شبلی ،شهید باهنر ،شهید نمکی،شهید صدوقی شهر بانه انجام وظیفه  کردم😊 البته اگه ریا نباشه همه هم ازم راضی بودن😉
اخرش هم 15خرداد سال 63
که برای بزرگداشت قیام خونین قم✊ وشهدای طلاب مدرسه فیضیه   تو تظاهرات اون روز شرکت کرده بودم 🚶،که براثر بمباران هوایی ✈️رژیم بعث عراق ،در پارک شهر بانه به خیل شهدا پیوستم.🌺

💞شادی ارواح طیبه ی #شهدا صلوات💞

🌹اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌹

💕التماس دعای فرج💕

💝یا علی✋💝


جعفری

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی