قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید مسلم خیزاب

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۲۰ ب.ظ

به توکل نام اعظمت

✨بسم الله الرحمن الرحیم✨

#دوستان_همیشه_همراه سلام✋

ساعت🕒 دوباره به وقت #عاشقی رسید وبا یه #قرار_عاشقی دیگه در خدمتتون هستیم.

باهم میریم سراغ مهمون امشبمون😊

🌹سلام✋
من #مسلم_خیزاب هستم،اهل شهر نصف جهان🌎اصفهان.متولد ده دی 59

هرچهارتا عکس هم خودمم منتها تو سن وسالهای متفاوت😊

🌹فرمانده👮  گردان یازهرای لشکر 14امام حسین

حدود یازده ساله ازدواج کردم که حاصل این ازدواج یه آقا پسر 👦🏻گل وگلاب بنام محمد مهدی هس
همیشه تو فکر وآرزوی شهادت🌺🌺 بودم،
هرجا میرفتم دعای شهادتمو داشتم وبس،
با حاج خانم رفته بودیم حج.
 برا اولین بار روبروی گنبد #رسول_الله بهش گفتم میخوام برم #سوریه.
گفتم اگه رضایت ندی اون دنیا باید جوابگوی حضرت زینب باشی

#داعش_ملعون👹 بد داشت یکه تازی میکرد ومن دیگه تاب نداشتم.

خداخیرش بده همونجا رضایت دادوگفت برو ان شا الله به سلامت برمیگردی،
اما من مطمئن بودم #شهید میشم😊


🌹تا اینکه مهمون آوردن برامون، #175_تا_غواص
رفتم تشییعشون،هرچی تو دلم❤️ بود بهشون گفتم

🌹اول ازشون #شهادت خواستم وبعد سلامتی خانواده مو.

اونام #معرفت وآقایی رو درحقم تموم کردن ومن راهی شدم.

روزهای اول #محرم_94بود که به آرزوم رسیدم ورفتم تا آسمونا☁️

چند وقت قبل شهادت من محمد مهدی 𑸮خواب دیده بود همسایه‌‌مان که شهید شده، ستاره‌ای✨✨ بهش داده و گفته پدرت شهید میشه.
🌹👤باهم پای صحبتهای همسر شهید سرکار خانم متانت رنجبر میشینیم،بفرمایید👇👇

🌹بار آخری که باهم رفتیم  گلستان شهدا دیدم  #مسلم داره سفارش محمدمهدی رو به شهید خرازی میکنه

 من نمی‌دونستم که #شهیدخرازی پسری به نام محمدمهدی داره اما شنیدم 👂که همسرم سفارش پسرمون 👦🏻روبه شهید خرازی کرد و گفت که وی نیز پسری همنام فرزند ما دارد.

در این لحظه بهش گفتم چرا می‌خواهی ما رو تنها بگذاری 😔که جواب داد:
 شما خدا رو دارید و تنها نخواهید بود؛ شما که بالاتر از حضرت زینب (س) و خانواده امام حسین (ع) نیستید که در صحرای کربلا تنها مانده بودند.😔😔😔

👈حرف اول و آخر شهید این بود که گوشتون👂 به حرف امام خامنه‌ای باشه و راه شهدا رو ادامه بدید.

👈 همسرم علاقه زیادی به مقام معظم رهبری داشت و سفارش کرده بود در اعلامیه‌شان، عکس و جمله‌ای از ایشون باشه

👈  #مسلم دوست داشت مراسم ترحیمش جایی برگزار بشه  که نفس و بوی سپاه رو داشته باشه و بنا به علاقه وی، مراسم ترحیمش در ناحیه امام صادق برگزار شد،

 همچنین تاکید داشت که در اعلامیه به جای فامیل‌های وابسته بنویسند #سپاه_پاسداران و #لشگر_14_امام_حسین؛

🌹امضای #شهید_خیزاب هم درنوع خودش جالب بود.
دوتا پ
#پاکی_و_پایداری رمزهای امضای شهید بودن

🌹به راستی که مرگ بازیچه ی #شیران_خداست.
یبار به شوخی تو تابوت دراز کشید وچه زود به دوستای شهیدش پیوست.

اینم آخرین نوشته ای که از #شهید بجا مونده بود.
#صلوات

  • سرباز گمنام

نظرات  (۳)

  • محمدمهدی خیزاب
  • خیلی دوست داشتم خیلی خوب تایپ کرد بودید

     

  • محمدمهدی خیزاب
  • خیلی دوست داشتم خیلی خوب تایپ کرد بودید و راضی بودم خیلی خوب بود دوستتون دارم خداحافظ

     

  • محمدمهدی خیزاب
  • خیلی دوست داشتم خیلی خوب تایپ کرد بودید و راضی بودم خیلی خوب بود دوستتون دارم خداحافظ

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی