قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید محمد منتظر قایم

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ب.ظ

💞بسم رب #الشهدا ✨

💞قرار #عاشقی ⏰


💫این روز ها هیچ چیز سر جایش نیست...

اما برادر #شهیدم...

تو چه زیبا جای گرفته ای کنج دلم 💝

گرچه ندیدمت اما دلم برای کسی که ندیدمش تنگ است 😔

دیدن عکس هایت به من آرامش می دهد حتی اگر فراموشم کنی آن قدر به تو فکر می کنم تا فکری به حالم کنی 💫

💞سلام رفقا ✋ بنده محمد منتظر قایم هستم ✨

🏠شهر فردوس

👶اسفند ماه 1327

😇5 اردیبهشت 1359
💞آفتابی ترین ☀️
 نوزاد 👶 کویر طوفان خیز در آخرین ماه از فصل زمستان ❄️ در یک خانواده ی مذهبی و روحانی به دنیا اومدم 😊

به خاطر علاقه به رشته ی فنی ✍ وارد هنرستان شدم بعد از پایان دبیرستان به خدمت سربازی رفتم و پس از پایان خدمت در شرکت برق توانیر مشغول به کار شدم 😌
و همزمان با هدف برانداختن نظام شاهنشاهی و استقرار حکومت اسلامی 🇮🇷 با تشکیل گروهی به مبارزه پرداختم ✨

💞در سال 1351 اعضای این گروه شناسایی شد و من دستگیر شدم ✨

سرانجام بعد از 15 ماه تحمل شکنجه و زندان در حالی که هیچ اعترافی نکرده بودم آزاد شدم ✨

 بعد از پیروزی انقلاب و شروع جنگ تحمیلی 📞🔫
 و تشکیل سپاه در سال 1357 به عنوان اولین فرمانده ی سپاه یزد منصوب شدم و2 ماه بعد از تشکیل آن به همراهی گروهی از همرزمانم به کردستان عزیمت کردم و پس از مدتی به یزد برگشتم و به فعالیت خودم ادامه دادم ✨
💞در 1359/2/5 تجاوز آمریکا به خاک جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷 در صحرای طبس آغاز شد ✨

سراسیمه به اون جا رفتم و پس از تفحص در منطقه مشغول کشف ماجرای چگونگی تجاوز خود فروختگان داخلی بودم که طی یک نقشه ی از پیش تعیین شده آن منطقه مورد حمله ی هواپیما ✈️
 قرار گرفت تا اسناد جنایت خود فروختگان داخلی و خارجی نابود شود و چهره ی پلید 👹 منافقان تا ابد در پس پرده بماند ولی #شهادت من پرده از چهره ی تمامی منافقان برداشت ✨
💞بالاخره به آرزوی دیرینه ام که #شهادت 😇 بود رسیدم ✨
.
💞 #شهید منتظر قایم در کلام #حضرت_آقا ✨

#شهادت این برادر عزیز در آن کویر سوزان و ریخته شدن خون این عزیز در همان میدانی که متجاوزان آمریکایی در زیر خاکستر مدفون می شوند نشانی از شجاعت این #شهید بزرگوار است ✨

من افتخار می کنم به داشتن چنین جوان هایی و یقینا برای یک ملت و یک انقلاب و برای خانواده ی #شهید_پرور مایه ی افتخار است ✨


چنین عناصری و خوشبختانه یک چنین نسلی در این انقلاب پا گرفته است ✨
💞شادی ارواح طیبه ی #شهدا صلوات 💞


💝اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 💝


💓 #شهادت با بصیرت رزقتون ✨ #ان_شا_الله 💓

💗التماس دعای فرج 💓

🌹یا علی ✋🌹
معافی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی