قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید احمد خادم الحسینی

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ

💕بسم رب الشهدا و الصدیقین💕

قرارعاشقی❣

من معتقدم راه حسین راه خدایی ست
هرکس که حسینی ست،
مرامش شهدایی ست.💕

سلام رفقای عزیزم😃✋


احمد خادم الحسینی هستم😊

متولد 1فروردین 1332_شیراز


💠حالا میخوام یه کوچولو از خودم بگم براتون😌👇👇👇

✔️تو دوره نوجوونیم در کنار تحصیلم،کار شبانه میکردم،(یه مرد باید دستش تو جیب خودش باشه،😉بعلههه)

✔️بعد پیروزی انقلاب عضو سپاه شدم، تو اولین ماموریتم هم به کردستان رفتم..😃

✔️چند باری هم به جبهه رفتم و یه بار هم مجروح شدم🤕🤒

اخرش هم تو عملیات فتح المبین در 2خرداد ماه سال 61 اسمونی شدم..🕊🌷
💠و اما حجت الاسلام طوبائی میخوان  از ارادتم نسبت به #امام_زمان(عج) براتون بگن..☺️👇👇👇

👤تو مراسم تشییع پیکر شهدا
 ؛
تو شیراز رسم بود که #تلقین شهدا رو روحانیون سرشناس شهر انجام می دادند. از صبح بعد از نماز دلم آشوب بود.😰
می دونستم امروز قرار هستش چیز غیرمنتظره ای رو  ببینم.

قرعه شهید احمد خادم الحسینی به نام من افتاد. روی صورتش #لبخند نقش بسته بود.😊

🌹
#ادامه 👆👇

تو ی قبر رفتم،صورت احمد رو به سمت قبله چرخوندم ...

شروع کردم به تلقین.
 به نام مبارک امام زمان(عج ) که رسیدم دیدم سر احمد از خاک #بلند شد و به #احترام_امام_زمان (عج) تا روی #سینه خم شد و دوباره به حالت اول برگشت.✨

 احساس کردم امام زمان(عج) تو تشیع این شهید عزیز حضور دارد.☺️💕😢
 💠و اما حرف من با شما دوستان عزیز👇👇

☝️نذارید اشخاص منحرف بین شما نفوذ کنند یا سرپرست شما شوند و هرکارکه رأی شان بود ، بکنند .😤

✌️ دائماًبیدار باشید و کوششتان براین باشد که این انقلاب روز به روز گسترده تر گردد و برادران با افکار اسلامیشان و عملشان به این حرکت سرعت بخشند .✊
☝️✔️ در ضمن حفظ کنید بال و پرهای امام عزیز و ولایت فقیه رااز هر تعرضی ،

✔️✌️نگذارید این ثمره خون شهیدان و ثمره های این انقلاب را کافران و منافقین از ما بگیرند . »😔✋

#صلوات 💕🌷

خلیلی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۳)

سلام برادر عزیزی که این صفحات رو نوشتی؛ لطفا اطلاعات غلط نده تا مردم گمراه نشوند. هر جای اینترنت شما سرچ کنی تاریخ شهادت این شهید بزرگوار ۶۲/۰۲/۲۰ توی عملیات الی بیت‌المقدسه...
خدا خیرت بده
پاسخ:
خب این اشتباهات در تایپ تاریخ پیش میاد این درست نیست که کل کار زیر سوال برده بشه

سلام شهید خادم الحسینی پسر عموی پدر بزرگم هستن و من الان ۱۰ سالمه و از شما تشکر میکنم 

بابت گذاشتن ای مقاله

سلام شهید خادم الحسینی پسر عموی پدر بزرگم هستن و من الان ۱۰ سالمه و از شما تشکر میکنم 

بابت گذاشتن این مقاله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی