قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید محمد زمان ولی پور

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ


🌹بسم رب الشهدا🌹

💞قرارعاشقی💞

سلام خدمت رفقای قرارعاشقی؛

مهمون امشبمون😊😊👇🏻👇🏻


✨بسم الله الرحمن الرحیم✨

سلام خدمت دوستای عزیزم💞 عزاداری هاتون مقبول درگاه حق تعالی.

من محمد زمان هستم😍 محمد زمان ولی پور.

من سال 1341 تو بابل به دنیا اومدم..




وقتی که بچه بودم هم تو زمینای کشاورزی کار می کردمو هم درس می خوندم😋 یااااااااد بگیرییید.😉

بالاخره دیپلممونو گرفتیمو تو کنکور تو رشته ی پزشکی قبول شدیم.✊🏻✊🏻☺️

می دونید چیه؟؟؟؟؟؟؟؟هم دلم میخواست برم دانشگاه، از طرف دیگه م دلم میخواست برم حوزه...بین دوراهی مونده بودم😥😔 همیشه با خودم این شعرو میخوندم👇🏻👇🏻👇🏻

✨همه شب در استانت شده کارمن گدایی بخدا که این گدایی ندهم به پادشاهی✨

😔😔


اخرش حوزه رو انتخاب کردمو مدال نوکری امام زمانو به گردنم گذاشتم😊🌹🌹

تو مدت زمان کوتاهی ؛پله های ترقی رو طی کردیمو تو علمو عمل به مدارج علمی بالایی رسیدم.✊🏻✊🏻☺️💞

بعد از طی کردن پله های ترقی راهی جبهه نبرد حق علیه باطل شدیم؛🍀🍀

دستی هم تو نوشتن داشتم؛یکی از نوشته های عارفانه ی من راجع به شهادت👇🏻👇🏻👇🏻✨

✨🌹«شهادت، زیباترین واژه دفترچه زندگانی زمین است. هر از چند گاهی، چند برگی از دفتر زمین، به نام بلند شهید🌹🌹، رنگ خون می‌گیرد و باز شرف و عزت زمینیان هابیل تبار در سرشک حسرت ملائک، راز پس پرده‌ای را می گشاید. قلم بر آن است تا این بار به روزهای خاکی، افلاکی دیگری نظاره افکند و در چینشی از جنس نور، فانوسی رهگشا برای ما کشتی شکستگان دریای غفلت بسازد.»✨🌹

اخرشم تو 23خرداد سال 67 تو عملیات کربلای 10 ؛💞اسمونی شدم💞

بعلهههههههههه داداش محمد زمان ما یه چیزیو این وسط جا انداختن؛اونم این بود که لحظه شهادت، داداشیما دست راستشون رو سینشون بود💞 و لبخند رو لبشون بود.😊

حالا دلیلشو خودشون براتون میگن، بفرمایین داداشی...😊🌹

بعله جناب مجری درست میگن؛ اون روز دوستم منو با اون وضع میبینه و خیلی هم تعجب می کنه😧😂

خلاااااصههههه مام شب رفتیم تو خوابشو بهش گفتیم؛ میدونی چرا لبخند زدم...؟؟؟؟؟؟

چون اقا سیدالشهدا رو دیدم✋🏻😊؛براهمین لبخند زدمو😊 گفتم؛

✨السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)✨

من اینجا اومدم بهتون بگم..👇🏻👇🏻


خواهرو برادر عزیزم💞 به بقیه نگاه نکن که چکار می کنند؛بخون و برو گوشه‌ای دور از هیاهوی دنیاداران، یه کوچولو فکر کن (ان شاءالله) تعالی پیروز هستید، ان شاءالله که به قول آن شاعر عارف: عمر عزیزم شد تلف اندر پی آب و علف کاری نکردم بهر جان استغفرالله العظیم.

...و.. اینکه...👇🏻



«من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا» (احزاب/۲۳)

«برخی از مومنان مردانی هستند که به عهدی که با خدا بسته‌اند کاملا وفا کرده‌اند تا به راه خدا شهید شده اند و از ایشانند آنانکه به انتظار فیض شهادت مقاومت کرده هیچ عهد خود را تغییر نداده اند.»

قول بدیدااااااا👆🏻👆🏻👆🏻

مام دیگه رفع زحمت کنیم..

جهت تعجیل در فرج اقا وشادی روح منو دوستای شهیدم ✨صلوات✨

🍂اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم🍂

یاعلی✋🏻😔


"خلیلی"

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی