قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهیدعلی خلیلی

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن ارحیم🌸

 

سلام به همگی✋

علی خلیلی هستم..👦😊

 

متولد سال ۱۳۷۱ در تهران به دنیا اومدم..😊

طلبه👳 پایه۴.

 

تحصیلاتمو تا دیپلم 📄ادامه دادم ؛



از دوره نوجونی هم وارد موسسه فرهنگی دینی بهش شدم.

 

تعریف از خود نباشه😉😉 انگیزه و استعداد خوبی هم در این زمینه داشتم و همینم باعث شد خیلی زود به یکی از مربیان موفق ✊✊💪این مجموعه تبدیل بشم😅

 

بعد از گرفتن دیپلم 📄هم وارد حوزه علمیه شدم✊👳

 

 

نیمه شعبان سال ۹۰ساعت ۱۲شب 🌃بود که قرار شد ۲.۳تا از بچه ها👬رو برسونیم خونه هاشون..با موتور 🚲یکی از دوستان به راه افتادیم.

 

که بین راه دیدیم ۵.۶نفر دارن ✌۲تا خانومو👭 اذیت میکنن😱😤

 

شرحش یادم نیست😕 ولی بچه میگفتن داشتن به اجبار سوار ماشینشون میکردن.😤😠😡😡

 

من از موتور پیاده شدم رفتم بهشون تذکر دادم😠..

گل اویز شدیم😡😠😠😤

 

اون ۲.۳نفری 👥👤که همراه من بودن کتک خوردن..😪😪

یهو یه چاقو🔪نمی دونم از پشت بود جلو بود نثارما شد(تو ناحیه گردنم بود) من افتادم همونجا تو خیابون.

 

اون رفقایی هم که زده بودن فرار کردن..البته به قید وصیغه ازاد شدن.

 

اون شب ۲۶.۷تا بیمارستان🏥🏥 پیگیری کردن اما هیچکدومشون قبول نکردن منو پذیرش کنن😞😒

نمی دونم بخاطر چی بود😳حالم وخیم بود😣😣..نمیدونم😳😁

 

نهایتا با کلی پیگیری یه بیمارستان پذیرش شدم..✊😌

وبعد عملم یه سکته مغزی کرده بودم که همه خون بدنم خالی شده بود.😔😫

 

من راستیتش این کاری که کردمو اسمشو امر به معروف نمیذارم..اسمشو دفاع از ناموس ✊ میذارم.

دفاع از ناموس👊✊✌هم برهر مسلمانی واجب است.

 

اون موقع که رفتم😢 یادم نیستا😐 ولی امیدم به هیچکی نبود..

 

متأسفانه بعد اون درگیری زنده موندم😞😒

اخرشم ۵فروردین سال ۹۲به ارزوی همیشگیم رسیدم😊😊

 

اینم قسمتی از نامه من به امام خامنه ای👇👇👇

 

سلام اقاجان...

....

...

...

من نگران مساعل خطرناک تر هستم من میترسم از ایمان چیزی نماند😞😞

اخرشنیده ام که پیامبر اکرم(ص) فرمودند اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود،خدا دعا ها را نمی شنود و بلا نازل می کند.

من میخواستم جلوی بلا را بگیرم..

امااینجا بعض ها می گویند کار بدی کرده ام😞

 

بقیه وصیت نامه رو هم از اینترنت💻 دانلود کنید😜😉️😅

 

شادی روح منو همه ی دوستام صلوات.


خلیلی"

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی