قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

اگه من بودم....

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ق.ظ

بسم رب الشهدا 🌹والصدیقین

 

بخوانیم با هم سوره های ناس و فلق رو ان شاالله با اخلاص امشب رو هم دور هم باشیم

 

تفاوت من😔 و شهید😇

 

فرزندش👶 تب کرده بود داشت تشنج میکرد.جز موتور🚴 سپاه چیزی در اختیارش نبود....

 

من😔 بودم :

 

خب مسئله، مسئله مرگ و زندگی یک انسان هستش، چه اشکالی داره برای نجات یه آدم از بیت المال💰 مصرف بشه آخه...

 

علیرضا 😇چه کرد؟!

هر چه اصرار کردنداز موتور استفاده نکرد میگفت :اگر فرزندم👶 بمیرد هم از موتور سپاه که بیت المال است، برای انجام کار های شخصی استفاده نخواهم کرد...

 

شادی ارواح طیبه همه شهدامون🌹 صلواتی ختم کنیم.


"منجی"

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی