قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید جلیل معافی

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۱۷ ق.ظ

🌹🌹بسم رب الشهدا و الصدیقین🌹🌹

 

 

🌹🌹قرار عاشقی🌹🌹

 

سلام دوستان گلم...😃😃

 

 

می دونم که منتظر قرار عاشقی امشب ما بودین😉😉

 

من جلیل معافی هستم

😊😊

 

در سال1342 در یکی از روستاهای ساری به دنیا اومدم...

تحصیلات ابتدایی رو تو روستا گذروندم...📕📗📘اما برای ادامه ی تحصیل تو مقطع راهنمایی و دبیرستان رفتم ساری📕📗📘دبیرستانم رو رشته ی اقتصاد خوندم...البته بگما...درس خون بودم😃😃ریا نشه😉😉

خلاصه این که...

تو بحبوبه ی جبهه و جنگ بود که منم تصمیم گرفتم عازم جبهه و جنگ بشم...💣💣🔫🔫به قول دوستامون..برای دفاع از وطن و ناموس😊اواخر سال66 بود که تو شیمیایی حلبچه شیمیایی شدم طوری که حنجره ام به شدت آسیب دید و برای مرخصی20 روزه عازم منزل شدم🏡🏡

 

اما دلم طاقت نیاورد و بعد از2-3 روز مجددا عازم مناطق شدم..

خیلی طول نکشید یعنی حدودا بعد چند ماه...دقیقا1367/3/23 تو مناطق عملیاتی شلمچه در اثر اصابت خمپاره به ناحیه ی سرم به درجه ی رفیع شهادت رسیدم...😃😃

خواهرایو برادرای گلم🌹🌹

دوستای خوبم🌹🌹

برادرانه بهتون میگم که حجابتونو رعایت کنید...این همه جوون تو این مملکت خونشون ریخته شد که مبادا به ناموسشون آسیبی برسه...شما دوستای گلم می تونید این طوری هم به وصایای من و امثال من گوش کنید و هم خونمون پایمال نمیشه و دعای خیر ما بدرقه ی راهتون میشه...🙏🙏🙏😃😃

به قول یکی از دوستان...حال نداری ثواب کنی گناه نکن...خلاصه این که خودتون بهتر از من می دونین که چه طوری از خون ما محافظت کنید...

سرتونو درد نیارم...دعای خیر من و دوستام بدرقه ی راهتان...ان شاالله که همتون عاقبت بخیر بشید...


رضوانه""😊😊

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی