قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید عبدالله اسکندری

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۱۸ ب.ظ

🌹بسم رب الشهدا والصدیقین🌹

 

بابی انت وامّی یا ابا عبدالله

قرار عاشقی

سلام دوستان عزیز

با اجازه تون امشب🌌 میخوام قبل از اینکه بریم سراغ مهمون عزیزمون یه مقدمه براتون بذارم که البته بی ربط به مهمون امشبمون نیست👇👇👇👇

سری به نیزه بلند است دربرابر زینب،

خدا کند که نباشد سر برادر زینب

 

لا یوم کیومک یا اباعبدالله

 

💠میخوام بگم یاحسین همه مون باور داریم که هیچ روزی عاشورا نمیشه وزبانها تا قیامت قاصره از بیان مظلومیت شما واهل بیت شما...

ولی امشب اومدم از مردهایی بگم که هرچند تو روز واقعه نبودن،اما الان 1400سال بعد، اومدن وبه ندای هل من ناصرا ینصرنی شما لبیک گفتن وسینه سپر کردند برای دفاع از حریم اهل بیت شما

مردایی از نسل زهیر وحبیب که اهل عمل هستن و یا لیتنا کنّا معک فقط رو زبونشون نیست وباهمه ی وجود نشون دادن که فدایی شماهستن.

 

💠مردایی که به تأسی از ارباب بی کفنشون از خانواده وپست ومقام وآرامششون گذشتن وبدون هیچ چشمداشتی وفقط به عشق ارباب شون اومدن تو وادی جهاد وعباس وار وعلی اکبر وار از همه ی وجودشون مایه گذاشتن

 

 

💠مهمون امشب ما یکی از این شیر مرداست،باهم پای صحبتشون میشینیم،وحرفاشونو نه باچشم👀 سر که با چشم👀 دل میخونیم،

سلام، من عبدالله اسکندی هستم😊.پانزدهمین روز از بهار🌸🌸🌺🌺 1337تو قصر الدشت شیراز تو یه خانواده ی مذهبی به دنیا اومدم.

تا قبل از انقلاب✊✊👊👊 که تکلیف ما بچه مذهبی ها مشخص بود.شرکت تو تظاهرات ها واعتراضات مردمی👥👥👥👥 وفعالیت علیه رژیم طاغوت👹 باپخش اعلامیه📄📄 ودیوار نویسی و....اخه وظیفه حکم میکرد که همه ی تلاشمونو بکنیم تا ماهیت این رژیم بی دین وخائن ومنحوس رو افشا🗣🗣 کنیم. خدارو شکر تلاشهامون نتیجه داد و انقلاب پیروز شدسال 58 وارد سپاه شدم وبلافاصله رفتم کردستان برای مقابله 🔫🔫 با کومله های منافق.همونجا بود که با حاج احمد متوسلیان آشنا شدم.😊اما مشکل اینجا بود که دشمن👹👹 یکی دوتا نبود که؛انگار همه دست به دست🙌 هم داده بودن تا انقلاب نوپای مارو از پا بندازن.

نمیدونستن انقلاب فدایی هایی مثل من داره که با یه اشاره رهبرشون حاضرن حتی سرشونو بدن. سال 59 که جنگ 🔫💣🚀شروع شد خودمو به جبهه ی جنوب رسوندم.اولین حضورمم هم تو سوسنگرد بود.سال 60 با دختر خاله م ازدواج کردم.

 

شرطم هم براشون این بود که تا جنگ هست من باید تو جبهه حضورداشته باشم.

بنده خدا همسرم هم حرفی نداشت ،خدا خیرشون بده هیچوقت پشتمو خالی نکردومن باخیال آسوده تونستم همیشه تو جبهه باشم وبه امام ومملکتم خدمت کنم.حاصل این ازدواج هم دوتا دخترخانوم ویه آقاپسر گل بود.🍃

🍃 در طول دورانی که جبهه بودم اصلا پست ومقام برام مهم نبود،معتقد بودم باید مفید بود واین برام کافی بود.

خلاصه هر بار یه وظیفه ای بهم میدادن.تیری بارچی،تک تیرانداز،مامور اطلاعات وشناسایی😎و...تو عملیات💣🔫 های مختلفم مسئولیت های مختلفی داشتن ولی از اونجایی که خیلی ان به گفتن چن تاش اکتفا میکنم👇👇👇

عملیات بدر👈 جانشین فرمانده گردان

عملیات والفجر یک👈 جانشین تیپ مهندسی

عملیات کربلای 1و3و4و5و8👈 رئیس ستاد تیپ الاهادی،و..........

 

نمیدونم تواین مدت چرا شهادتم نصیبم نشد وفقط قسمتم چند تا ترکش نقلی شد.جنگ که تموم شد 2سال تو اهواز موندم و خدمت کردم ،بعدش بهمراه خانواده برگشتیم به زادگاهم شیراز.تا یادم نرفته اینم بگم از درس خوندنم📚📚 غافل نبودم و تونسته بود مدرک📄 کارشناسی ارشدم رو تو رشته ی جغرافیای سیاسی بگیرم.بعداز جنگ 💣🔫مسئولیت های زیادی داشتم که آخریش رئیس بنیاد شهید شیراز بود ،وچه وظیفه ی سختی.تمام تلاشمو میکردم تا باری از رو دوش خانواده های شهدای عزیز وجانبازان بردارم.معتقد بودم هرکار کنیم بازم در مقابل ایثار اونها کمه.

. سال 92 بازنشسته شدم.

خبرهای عجیبی از سوریه وعراق به گوش👂 میرسید،یه گروه هایی به اسم داعش وتکفیری👹👹 داشتن تو منطقه جولان میدادن و هی تهدید به تخریب اماکن متبرکه میکردن.زهی خیال باطل،نمیدونستن اهل بیت فدایی هایی مثل ما داره که حاضریم سر بدیم وخال به حرم اهل بیت نیفته.یبار که تو جمع دوستان بودم وحرف از این تکفیری های خبیث👹👹 بود گفتم👈👈والله قسم اگر ببینم باب شهادت در هر گوشه از جهان باز شده است با آغوش باز به آنجا رفته وتا شهادت را درآغوش نکشم باز نخواهم گشت.در شهادت تو سوریه باز شده بود،ومن میخواستم بایه تیر چند تا نشون بزنم.

💠هم به دفاع از حریم اهل بیت برم💠

 

💠هم جهاد کنم که وظیفه ی دینی وشرعیم بود💠

💠وهم ان شاالله به خیل دوستان شهیدم ملحق بشم که تو دفاع مقدس ازشون جامونده بودم💠

 

دیگه صبر ودرنگ جایز نبود.

دو سه ماهی گذشت،ماه رجب بود،

به همسرم گفتم بعداز اعتکاف میرم لبنان.

 

اعتکاف بهترین جابود برای خلوت بامعبودم ،سبک شدم ،سبکبال وفارغ.بعداز اعتکاف به همسرم گفتم که میخوام برم سوریه،خدابهش جزای خیر بده،مثل همه ی این 33سال باهام یه دل شد وقبول کرد🌹🌹چند روز بعداز اعتکاف عازم تهران شدم تا از اونجا به دمشق پر بکشم.تو فرودگاه🛫🛫 کارت شناسایی سپاهم رو به پسرم دادم چون دیگه بهش احتیاجی نداشتم،دیگه پست ومقام های دنیوی به دردم نمیخورد.ساعت 4وبیست دقیقه ی همون روز به خانومم اس ام اس دادم👇

 

باتوکل بخدا من پریدم شب مبعث 🌹🌹بود،حال وهوای عجیبی داشتم،یهو به دوستام گفتم دوس دارم اگه شهید بشم با لباس سپاه دفن بشم،دوستام خندیدن وگفتن اگه شهید بشی میفرستنت تهران اونجام کفنت میکنن ،ماسعی میکنیم اجازه بگیریم لباس سپاه رو تو قبرت بذاریم.هیچکس نمیدونست خدا همون لحظه آرزوی منو براورده کرده.اونشب زنگ زدم و باتک تک بچه ها حرف زدم،فرداش دوباره به خانومم زنگ زدم وگفتم به خانواده م اطلاع بدن من سوریه م،اخه هیچکدوم از خواهر برادر هام خبر نداشتند🍃🍃 روز مبعث🌺🌺 افتاده بوداول خرداد،سالگرد ازدواجمون.💞💞

 

ومن بعداز سالها به آرزوم رسیدم و شربت شیرین شهادت رو تو دفاع از حرم ناموس امام زمان سر کشیدم.🌹🌹پیکرم به دست ابوجعفر نامی افتاد که فرمانده گروه تکفیری اجنادالشام👹👹👹 بود.سرمواز تنم جدا کردن وبه نیزه کردن وعکسهاشو تواینترنت گذاشتن تا دل خانواده مو خون کنن.ولی مگه نه اینکه خانواده ی من پیرو حضرت زینب سلام الله علیها بودن ومن هم برای دفاع از ایشون به اونجا اومده بودم؟

 

راسته که میگن عدو شود سبب خیراگر خداخواهد،این اتفاق باعث شد تامن وخانواده م طعم قطره ای از دریای مصیبت های اربابمون اباعبدالله واهل بیتشو بچشیم.داعش خواست پیکرمو با پول معاوضه کنه که خانواده م راضی نشدن پول بیت المال به دست اون حروم لقمه ها 👹👹برسه ومن به آرزوم که همون دفن شدن با لباس سپاه بود رسیدم🌷🌷🌷 شادی ارواح طیبه ی شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم صلوات.🌹🌹

التماس دعای فرج،خدانگهدار

 

"علی پور"

  • سرباز گمنام

نظرات  (۱)

  • محمد محمدیان
  • موفق باشید

    پاسخ:
    تشکر بزرگوار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی