قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید سیف الله معافی

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۲ ب.ظ

🌹بسم رب الشهدا و الصدیقین🌹

 

💫قرار عاشقی

اینم مهمون امشبمون👇

💫سلام دوستان گلم

در وهله ی اول خودمو معرفی کنم😊

من سیف الله معافی هستم☺

دوست حقیر شما

سال1349 در یکی از روستاهای ساری

 

شهرستان میاندرود

به دنیا اومدم👴

فرزند ششم خونواده بودم تقریبا ته تغاری به حساب می اومدم😀

تحصیلات ابتدایی رو تو روستامون گذروندم📘

تحصیلاتم رو تا مقطع دبیرستان ادامه دادم📗

تقریبا10 سالم بود که عراقیا جنگشونو علیه کشور ما شروع کردن🔫

منم با این که سنم کم بود اما روحیه ی انقلابی و شهادت طلبی در من موج میزد😊

تعریف از خود نباشه ها...

 

اهل ریا هم نیستم

خلاصه...

 

سرتونو درد نیارم...

 

منم وارد جبهه ی حق علیه باطل شدم

چند باری هم زخمی شدم😔

اما دلم طاقت نیاورد و باز هم راهی مناطق عملیاتی شدم

همیشه سر نماز از خدا می خواستم به تنها خواستم که شهادته برسم...

خدا هم قربونش برم دعامو اجابت کرد...😍

تو آخرین روز از تیر ماه1367 یعنی1367/4/31 به آرزوی دیرینه ام رسیدم...😊

عجب جایی هم دعام به اجابت رسید...👇👇

شلمچه....

جایی که بیشتر از هر جایی بوی چادر خاکی مادرمون حضرت زهرا(س) رو میده...

با اصابت ترکش به کتف

1367/5/11 هم مراسم تشییع و تدفینم بود...

خودتون که بهتر از من در جریانید تو مراسم شهدا تعداد جمعیتی که میان برای مراسم اصلا قابل شمارش نیست و صفا و حال و هوای اون مراسم هم قابل وصف نیست...

حالا شما اون زمان رو تصور کنید دیگ...😊

 

دوستان گلم🌹

سرتونو درد نیارم...

خلاصه ی کلامم این که خواهرای گلم حجاب رو فراموش نکنید مخصوصا تو این دورانی که شما سر می کنید...

حجاب هم صرفا حجاب ظاهری نیست...

حجاب زبان هم مهمه

اینم قسمتی از وصیت نامه ام👇👇

 

پرودگارا تو را شکر می کنم که راه شهادت را بر من گشودی و دریچه ای پر افتخار از این دنیای خاکی سوی آسمان ها باز کردی و لذت بخش ترین امید حیاتم را در اختیارم گذاشتی...❤

 

شادی ارواح طیبه ی دوستان شهیدم علی الخصوص شهدای مدافع حرم صلوات...💕

🌹اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌹

التماس دعای فرج

اللهم الرزقنی توفیق الشهادت فی سبیلک👇

 

آمین

  • سرباز گمنام

نظرات  (۱)

اللهم الرزقنا شهادت فی سبیل الله
احسنت
خدا قوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی