قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

جانباز شهید سید نوذر موسوی

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ب.ظ

بسم رب الحسین (ع)🍂

 

🕗قرارعاشقی💞

 

آه از آن ظهرعاشورای تو

خون به  وجد آمد از آن غوغای  تو😢

 

با عروج سرخ جاویدان تو

بوسه زد لاله  به جای پای تو🌹

 

ای  سفیر دشت سرخ نینوا

آیه ی نازل شده بر نیزه ها🍁

 

دل  به پاس آن همه آزادگی

داده  سر آهنگ  ترتیل تو را

 

هجر گل 🌹آن هم به هنگام  بهار

کرده هر  پروانه ای را  بی قرار💞

 

نعش گل را چون که باران غسل داد

چشم شبنم شد غمین و اشکبار😭

 

سید عادل موسوی


سلام علیکم و رحمة الله🏻زیاد وقتتونو نمی گیرم،یکم که باهام اشنابشید کافیه؛بنده 👴🏻سید نوذر موسوی هستم متولد سال1333

تو سال ۱۳۵۷ همراه با انقلابیون تو راهپیما یی ها علیه نظام ستم شاهی (شمام بگید؛مرگ بر شاه🏼 مرگ بر شاه🏼 مرگ بر شاه 👊🏻)شرکت کردم، به فرمانداری دستگاه جور و زور😡 حمله کردیمو اساس حکومت  ظالم رو تو شهرستان  به لرزه در اوردیم👏🏻؛بعدش به روستا  رفتمو  اهالی و جوانان روستا 🌿رو به مبازره علیه  طاغوت تشویق و تحریک می کردم و اینو برای خود م یه افتخار می دونستم، وقتی هم که انقلاب اسلامی پیروز شد💫،به زادگاه خودم برگشتمو تو اداره کشاورزی شهرستان کهگیلویه به صورت قراردادی استخدام شدمو مشغول کار شدم.🍁

👤این برادر ما به رزق حلال خیلی اعتقاد داشتو 🌹آوردن لقمه ی حلال سر سفره زندگی اش روافتخار می دونست👏🏻، اون عاشق نظام مقدس جمهوری اسلامی بود💞، تو دوره ی دفاع مقدس به فرمان رهبر فرزانه اش  لبیک گویان روانه ی کربلای ایران  شد،چون اعتقاد داشت که دفاع از نظام و اسلام اوج افتخار و نشون دهنده ی  آزادی و آزادگی ست.

👴🏻نفرمایین.. ریا میشههه😉

مهرماه سال 57 هم همراه داداشیم 👬به منطقه عملیاتی جنوب کشور رفتیم،تو عملیات کربلای4 بود که به شدت مجروح شیمیایی شدم😰 داداشیمم اسمونی شدو مام جاموندیم..😭

حدودا 2ماه تو بیمارستان بستری بودمو بعدشم برگشتم به زاگاهمو دیگه جبهه نرفتم..چون حالم خیلی وخیم بود😫 شدم جانباز 75 درصد.

از سال 65 تا 92 هم تحت معالجه بودم،روز به روز حالم وخیم تر میشد😓

البته منتی نیست هااااا... کار برای رضای خدا بود🌹

اخرشم 25 اسفند سال92 اسمونی شدم..الحمدلله😍

👤از ویژگی های بارز این برادر شهید  ما👴🏻 تدین خا لصانه ، صداقت، تواضع و خشوع، امانت داری وصله ی رحم  بود.همیشه ذکر خدا و ائمه معصومین بر لب داشت خیلی مهربون و عاطفی بود💞،فک نکنم  کسی از اون تو این دنیا ازرده شده باشه.همیشه لبخند بر لب داشت 😊وخیلی هم شوخ طبع بود😂، عشق مردم و فا میل در سر داشت و تو کارای خیرهم پیش قدم بود اهل ریاهم نبود.👏🏻

 

 👤درسته برادر ما جانباز ۷۵ درصد بود اما از این مقام استفاده ابزاری نکرد. به ندرت به بنیاد شهید مراجعه می کرد

. به دنبال اسم و رسم هم نبود و هیچ وقت به فکر ثروت اندوزی نبود. می خواست گمنام بماند و همیشه میگفت،من برای خدا و اسلام  جانباز شدم و زیبا نیست برای دنیا نتیجه کارم تباه بشه😊🏻. و همیشه به فرزندانش 👬توصیه می کرد که این فرمایش امام  سر لوحه کارتون باشه🍁برای خدا کار کنید تا نتیجه کارتون تا ابد باقی بمونه🍁

ولی حرف دله من به مهمون امشبمون؛...نمیدونم شاید حرف دله خیلی از شماهایی که دارید این متنو میخونید باشه..ولییی..😔

حاج اقا موسوی ،ما ک قسمت نشد اربعین کربلا باشیم.ینی جاموندیم...😭

یاد شهید زین الدین بخیر که می گفت؛شبای جمعه شهدا رو یاد کنید تا اون ها هم شمارو نزد ارباب بی کفنمون یاد کنن...😔🏻من یادتون کردم امشب ،شمام از اقا بخوایین که به این زودیا یا راهی کربلا شیم یا شبای جمعه کربلا باشیم😩😭

خیلی ممنون از اینکه پای قرارعاشقی امشبمون هم نشستین🌹💞

برای سلامتی و تعجیل در فرج اقا و ارواح طیبه شهدا و امام شهدا صلوات جمیل ختم کنید..

 

🍁اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

خلیلی🍁

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی