قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید علی اصغرجوادیان

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ق.ظ

🌹بسم رب الشهدا و الصدیقین 🌹

 

           💞قرار عاشقی 💞

 

سلام دوستان

مهمون 😍امشب ما از شهدای جنگ و از  ورزشکاران💪 بنام و قهرمان بوکس کشور عزیزمون  ایرانه .

یکی دیگر از جوونهایی👦 که قهرمانی رو نه تنها در عرصه ورزش🏋 بلکه در دفاع👊 از وطن میدید و جان خودش رو در راه دفاع از این آب و خاک تقدیم انقلاب و میهن  🇮🇷 خویش کرد

سلام

 

تشکر🙏 میکنم از اینکه دعوت ما و دوستان قرار عاشقی 💞 رو قبول کرده و مجلس ما رو مزین ✨✨ فرمودین 💫

این شما و این دوستداران  شهدا 🌹🌹.

لطفا بفرمایین 😇

سلام علی اصغر جوادیان هستم

متولد  خرداد سال ۱۳۴۲ شهر 🏙 کرمانشاه

بهترین هدیه 🎁 خداوند به من  در زندگیم 💫خانواده متدین و مذهبی و با ایمانی ست  ، که بوجودشون افتخار میکنم 👏😘طبق گفته اطرافیانم  نسبت به همه دوستان و اقوام ، مهربان بودم و برای همین همه منو دوس داشتن 😘از خود تعریف نباشه😉 بسیار با تقوا و با ایمان و فرایض دینی و اسلامی رو بجا میاوردم .💫 توی خونواده خیلی مهربون اما قاطع ، جدی و پرکار بودم 💫در ساخت مسجد محل با جثه ورزیده ای💪 که داشتم عاشقانه و با خلوص نیت  کار کردم و همین سرمنشاء بسیاری از خیرات و برکات در زندگی ام بود 😊

در حین ساختن مسجد  با دوستان👬 زیادی آشنا شدم .

 خیلی هاشون از لحاظ مالی خیلی ضعیف بودن 😞 و بدون اینکه بدونن و ریا نباشه شبها 🌙⭐️بطور ناشناس👤 بهشون کمک میکردم این کار  نیک رو از مولایمان 💕علی💕 ع یاد گرفتیم ان شآلله که ذخیره آخرتمون باشه در این حین از ورزش🏋 غافل نشده و در رشته بوکس 👊  مدالهایی رو هم کسب کردم خصلت بارز من بین همه سربه زیر بودنم بود  👌تحصیلاتم 📚 رو تا کسب دیپلم فنی و حرفه ای ادامه دادم و

در اون سالها همش دنبال فرصتی بودم که به جبهه  برم اما نشد تا اینکه بهانه جور شد و برای گذروندن خدمت مقدس سربازی به جبهه 🔫و جنگ 🚀 اعزام 😊و به جمع تکاوران ارتش ملحق شدم  هیکلم قوی بود💪 و در بالاترین شرایط جسمانی و البته روحیه شهادت 🌹🌹 طلبی  قرار داشتم

و به همین دلیل مرگبارترین پست یعنی تیر بار چی کالیبر پنجاه پشت وانت رو انتخاب کردم 🔹🔸عید 🎉 سال ۶۳ بود قرار شده بود که انتخابات مجلس شورای اسلامی🎋 در فروردین ماه برگزار بشه و

 جمهوریت جمهوری اسلامی حضور صندق رای رو در دور افتاده ترین مناطق ایران احتناب ناپذیر کرده بود .

دشمنان 😈 انقلاب و اسلام از جمله دموکراتها و کومله تهدیهاشون بیش از حد شده  بود  همزمان با این وقایع  مرخصی ام تمام شد و باید به محل خدمتم برمیگشتم🚶

با برادرم 👱که تا قسمتی از راه منو همراهی کرد حرف زدم و ازش حلالیت خواستم و گفتم شاید دیگه برنگردم  😏خلاصههههه ....جووونم براتون بگه روز انتخایات فرا رسید کاروانهای ارتش آماده شدن تا همراه صندوقهای📦 رأی به محل از قبل تأیین شده برن همراه تعدادی از هم رزمها حرکت کردیم .

منم تیر بار چی پشت وانت  بودم

دوتا ماشین جلو ، ماشین رای وسط و ماشین ما پشت سر حرکت کرد💢💢

رای گیری در روستاهای اطراف بانه تمام شد .

۲۷ روز از بهار ۶۳ گذشت بعد از ظهر ماشینها 🚔 یک به یک از جاده کوهستانی  در حال حرکت بودن . هر لحظه امکان درگیری 🔫وجود داشتدر حرکت بودیم که سر یه پیچ ماشین اول رد شد . اما ماشین دوم که حامل صندوق آرا بود و بقیه ماشینها با صدای انفجار💥💥 متوقف شدن همه غافلگیر شدیم صندوق آرا رو به اولین ماشین انتقال دادیم و راهی شهر کردیم .

 درگیری🔫 شدت گرفت من زخمی شدم اما به رو خودم نیاوردم از ماشین پریدم  پایین و به بچه ها گفتم شماها برید من موندم و چند سرباز سپاه که با وجود مجروح شدنشان در درگیریهای قبل  تا آخرین نفس مردانه جنگیدن

خلاصه

بعد از درگیری همان جا رو زمین و غرق در خون افتاده بودم تا اینکه دوستان برمیگردن به محل درگیری و من و بچه های دیگه رو که شهید شدن رو به مقر برمیگردانن🌹🌹 چند روز بعد هم جنازه ام رو تحویل خانواده ام میدن  🌷🌷حدود ۱۲ گلوله بهم خورده بود که ۴ گلوله تیر خلاص بود که به گردن  و اطراف قلبم شلیک کرده بودن و به خیل عظیم یرزقون فی سبیل الله پیوستم .🌷ان شاالله از ادامه دهندگان راه شهدا باشیم و اون دنیا بتونیم سرمون رو بالا بگیریم و شرمندشون نباشیم🌷

اللهم ارزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک

یاعلی🏻😔

شادی روح شهدا صلوات 🌹

 

"افلاکیان"

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی