قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهیدعلی قمی

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۴ ب.ظ

 

💖بسم رب الشهداوالصدیقین

قرارعاشقی🕙

 

💖بزم حسن (ع)حال و هوایش فرق دارد

ازابتداتاانتهایش فرق دارد

گریه نکرده مزد کارت راگرفتی

گریه کنی که ماجرایش ………فرق دارد

💖رحلت پیامبرپیامبرعظیم الشان اسلام و شهادت سبط اکبرشون امام حسن مجتبی(ع) رو بهتون تسلیت میگم😔

مهمون امشب قرار عاشقی یه جانبازه شهید بزرگوار هستن💛

سلام خوش اومدید🏻ما خیلی مشتاقیم باهاتون اشنا بشیم 😍لطفا خودتونو برای اعضای گروه معرفی کنین😊


سلام رفقا من علی قمی أم,خیلیم خوشحالم که اینجام😍

🔱پدرم حاج شیخ عباس قمی ازعلمای بزرگ قم بودن,من تحصیلاتمو تامقطع سوم راهنمایی درپیشواگذروندم و سال ۵۴برای کاری عازم بازارتهران شدمو تو یه مغازه ای مشغول به کار شدم ,البته ناگفته نماندکه بعدابادختر پاکدامن صاحب مقازمون ازدواج کردم,💞

ازنوجوونیم به خاطر روحیه ی انقلابی که داشتم اعلامیه ها📩📜ونوارهای📼 امام (ره)رو زیراجناس وداخل کارتن های مغازه جاسازی میکردم وبرای مشتریان میفرستادم,تعریف ازخودنباشه خیلی شجاع بودم,🏼😊

توهمین ایام بودکه مامورای ازخدابی خبرساواک 😡تعقیبم میکنن و مقابل مسجدلرزاده به سمتم گلوله شلیک کردن😓,اینجوری بودکه توسن ١٧سالگی جانبازانقلاب شدم,😫بعدازپیروزی انقلاب هم واردسپاه پاسداران شدم و دوره ی آموزشی چهارماهه ای توپادگان امام حسین (ع)گذروندم🏼,سپس عازم کرمانشاه شدمو تو سال ۵٨همراه باشهیدان محمودکاوه،کاظمی و گنجی زاده تو پادگان شهیدمنتظری به عنوان مربی به رزمنده ها آموزش میدادیم😉

من توفیق اینوداشتم که تو٨٠عملیات دفاع مقدس شرکت کنم که فرماندهی اغلب این عملیات هاروخودم به عهده داشتم,وقتی همراه باشهیدان کاوه و گنجی زاده جاده پیرانشهربه سردشت به طول ٩٠کیلومترروآزادکردیم رفتیم دیدارباامام (ره)،ایشون هم فرمودند شماآبروی اسلام راحفظ کردید😍🏻

البته مام  مثه شماها جوونی میکردیما😉,واسه تفنن و تفریح هفته ای یبارمیرفتیم یمی از  جیگرکی های پیرانشهر,کرکره رومیکشیدیم پایین و میگفتیم اقاهرچی جیگرداری کباب کن بیار,😳😂نوبتی هم پولش 💴رومیدادیم,چون مسلح 🔫بودیم فروشنده بنده خدامیترسید😂😉,مام میگفتیم پولش رو میدیم,ماپاسداریم,نیروهای امام خمینی هستیم.🏻🍁

بعلهههههه این علی آقای قصه ی ماتو 1٢تیرماه سال۶٣توسن٢۴سالگی تو محورنقده_مهاباد به دست منافقین به شهادت میرسه😔 و اسمونی میشه.😍

ما رفتیم رفقا😊🏻

شادی ارواح طیبه شهدا صلوات

علی یارتون🌹

 

🍁اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

"شهرکی"

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی