قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید حسین همدانی

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ

به توکل نام اعظمت💫

بسم رب الشهدا والصدیقین🌹🌹🌹

مهمان امشب

شهید حسین همدانی🌺🌺

 

سلام دوستاااان✋✋،من حسین همدانی ام😊،

اینروزا حالم خیلی خیلی خوبه😄😄،

چون بعد از سالها تحمل درد فراق بالاخره به دوستام👬👬 رسیدم.

تازه شم خدمت بی بی زینب( س )🌹 هم شرف یاب شدم😇بالاتر ازاینا میگن قراره خدمت ارباب بی کفنم هم برسم😀😀

وای که حال الانم چقدر خووووبه،دعا میکنم که همه تون بحال الان من دچار بشید،

آمین یا رب العالمین🌷به من گفتن بیام اینجا واز خودم بگم براتون🎤🎤🎤همونطورکه از اسمم معلومه بچه ی ناف همدانم😊

متولد سال3331 یعنی دقیقا 61 سال پیش،

خیلی جوون بودم𑺩ه با تفکرات حضرت امام خمینی(گل 🌹 صلوات یادتون نره) آشنا شدم وشیفته ی💖 تفکر انقلابی ایشون شدم😊،

اون موقع ها آیت الله مدنی رحمة الله علیه هم همدان تبعید بودند واین بهترین فرصت بود برای من که از محضر درس مکارم اخلاق ایشون بهره ببرم،

چقدرم که مطالب خوب وآموزنده یاد گرفتم😊

 

بعد از انقلاب👊👊 به کمک دوستان👬👬 سپاه همدان و کردستان رو راه انداختیم،

وشروع کردیم به پاکسازی منطقه از منافقها وطاغوتی ها👹👹

نه اینکه تو ساواک قبل از انقلاب خیلی طرفدار داشتم😉😉 واونا منو هی به زور 😜 میبردن پیش خودشون ،

براهمین خیلی خوب میشناختمشون وبعدا از انقلاب راحت تونستم با دوستام برم سراغشون وحسابشونو برسم😂😂😂

از طرفی هم کردستان پر بود از کومله ودموکرات وضدانقلاب که مثل قارچ🍄🍄 سر بیرون آورده بودن،

جنگ 🔫🔫💣💣که شروع شد تو همون کردستان موندم،

اونجا باحاج محمود شهبازی وحاج احمد متوسلیان آشنا شدم وشدیم دوستای جون جونی،

سری ازهم سوا بودیم اصلا

بعدها هم به کمک هم لشگر 27محمد رسول الله( گل 🌹 صلوات فراموش نشه) رو پایه گذاری کردیم،

من شدم معاون حاج محمود😊

تو 8سال جنگ💣💣🔫 تو عملیات های زیادی بودم،

مطلع الفجر وفتح المبین وبیت المقدس(این همون عملیات بود که محمود رفیق نیمه راه شد😔😔 وپر کشید) وکلی عملیات دیگه که اگه بخوام همه شو بگم حوصله تون سر میره،😉😉

آخریشم عملیات مرصاد بود که رفتیم تو دل منافق های دورو😡😡😡دوران جنگ وبعداز جنگم مسئولیت های زیادی داشتم که اگه بخوام بگم چند ساعت طول میکشه😉😉

فقط آخریشو میگم:

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران

ولی این مقام ومنصبهای دنیایی که چیزی نیس😏😏😏😏

یه بار حضرت اقا در جمع به من فرمودند که هر روز بعد از نماز صبحشون برای من دعا می کنند😅 افتخار من به اینه نه به مقام و ستاره های رو دوشم

 

زد وسال 88 شد وجریان فتنه ی سبز🍀🍀🍀،

منافقا 🇺🇸🇺🇸🇬🇧🇬🇧 بازم دست بکار شده بودن،

فکر کردن آقای ما تنهاس،میخواستن کودتا کنن،

زهی خیال خام وباطل😏😏😏

نمیدونستن آقا فدایی مثل من زیاد داره که با یه اخم کوچیکشون دنیا روبهم میزنیم،جون ناقابل که چیزی نیس

دوباره رفتیم به جنگ دشمن با این تفاوت که به دستور آقا اسلحه ای🔫🔫🔫 باخودمون نبردیم وبه هموطن شلیک نکردیم،خدا خواست و فتنه هم خوابیو مردم تو 9 دی 👊👊✊✊✊✌ وفاداری شونو به انقلاب ثابت کردن😀😀

بگذریم

آقا دشمن که ساکت😷😷 نمیشینه،

هر روز به یه شکلی😈👹 درمیاد،

بعثی واسرائیلی وطالبان و....

این آخری هم که داعش

ولی این داعش خیلی پر رو بازی در آورد وپاشو از گلیمش درازتر کرد.میخواست به حرم عمه سادات دست درازی کنه😱😱😱

واین یعنی همون خط قرمز شیعه❌❌❌

با امر ولی ومقتدام رفتم دمشق برای دفاع از حرم بی بیمگرنه اینکه الگوی همه ی ما بچه شیعه ها حضرت عباسه؟

مگر نه اینکه ایشون علمدار مدافعان حرم بودن؟

منم به تأسی از ایشون رفتم به جنگ داعش ملعون که مبادا نگاه چپ به حرم بی بی مون کنه😡😡😡دست آخرم دوروز پیش تو جاده ی حلب به دست داعش شهید شدم😃😃

همینه که میگن:

 عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد😊😊😊راستی این دوتا 👇👇👇👇 کتاب خاطرات منه گیر آوردین بخونین حتماهمرزمام منو بردن تو دمشق طواف حرم بی بی،هرچند که لطف کردن اما اینم از کرامات بانو سیده زینب بود 😊قبل رفتنم به این ماموریت به دلم افتاده بود که اینبار برگشتی در کار نیس برا همینم به پسرم وهب وصیت کردم منو همدان دفن کنن،الانم قراره ببرنم اونجا😄😄😄😄

شنیدم آقا دوباره بخاطر شهادتم پیام دادن ومثل همیشه شرمنده م کردن😓😓

ان شاالله تا ظهور حضرت مهدی عج خداوند بهشون عمر باعزت بده،

خب دیگه کم کم برم ،می بینید که همه ی دوستام اومدن دیدنم😊😊 مهمونی داریم امشب🌸 خوش باشم باهاشون،یاعلی خدا نگهدارتون😍🌹

🌸 ،علی پور🌸

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی