قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید مهدی رضوی مرقی

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۱ ب.ظ

🌹بسم رب الشهداء و الصدقین🌹

 

💞قرار عاشقی💞

👤عرض سلام و شب به خیر خدمت رفقای عزیز👋🌺

باز هم قرار عاشقی و باز هم مهمانی از بهشت

زیاد منتظرتون نذارم!

با هم بریم سراغ مهمون امشبمون

 



🌼سلاملطفا خودتون رو برا ما معرفی کنید

سلام دوستان.اسم من "سید مهدی رضوی مرقیه"

سال۵۰ تو شهر کاشان به دنیا اومدم 😍

یکی از الطاف الهی که نصیبم شد و همیشه شاکرشم اینه که خدا یه خانواده مذهبی بهم عطاء نمود.💝💝💝

تحصیلاتم را تا ابتدایی گذراندم اما به دلیل مشکلات مالی خانواده ام علی رغم میل باطنی مجبور به ترک تحصیل شدم😔😔😔 تا تو امرار معاش پدرم رو کمک کنم

با شروع جنگ تحمیلی از اونجا که احساس تکلیف می کردم، با تشکیل بسیج بیست میلیونی به فرمان امام عضو بسیج شدم

تا زمانی که توفیق حضور در جبهه را نداشتم تا آنجا که در توان داشتم کمک به جبهه ها  حتی یه روز پتیو خودم رو برداشتم اهدا کنم به رزمنده ها اما پدرم گفت:«بهتر اینه که،یه پتوی نو بخری و به جبهه اهدا کنی.»

منم از خدا خواسته همون موقع رفتم یه پتو نو خریدم و فرستادم جبهه💝💝💝💝

بالآخره هرطوری بود توفیق حضور توجبهه رو پیدا کردم😍😍😍

چنان با اون فضای ملکوتی اونجا انس گرفتم که  طاقت جدایی از اونجا رو نداشتم.

لذا اکثرا به مرخصی نمی رفتم اگر هم می رفتم به ندرت و خیلی زود بر می گشتم

تومنطقه شاخ شمیران و حلبچه مسؤلیتم شکارچی تانکها بود و رشادتهایی را نیز از خود نشان دادم😓😓😓

قبل از عملیات مرصاد یه چیزایی بهم الهام شده بود راضی شدم بیام مرخصی به تمام اقوام سر زدم و حتی رفتم کاشان برای دیدن مادبزرگم ودست بوسی آخر

اما من که طاقت دوری از اون فضای معنوی رونداشتم دیگه تاب نیاوردم هنوز مرخصی ام تموم نشده دوباره عازم جبهه شدم در اون زمان منافقان از خدا بی خبر

با حمایت صدام حمله کردند

😡😡😡برای مقابله با این خوارج زمانه عملیات مرصاد انجام شد که من در این عملیات به آرزوی دیرینه ام رسیدم و به خیل همرزمان شهیدم پیوستم😍😍😍😍

یاحق"

 

نمازی فرد

  • سرباز گمنام

نظرات  (۱)

  • مهدی جباری

  • √  از آכم هــا مـے گـذرم؛

    כلــــم را گُـنـכه تـر مـے ڪنـــم…

    نـاراحـت ایـטּ نیـωــﭡــم ڪـﮧ چـرا جـاכه ے رفـاقـﭡـــم

    بــا مــرכم همیـشـﮧ یـڪ طـرفــﮧ اωــﭞْ…!!

    مـهــــم نیـωــﭞْ اگــر همیشـﮧ یـڪ طـرفـﮧ ام…(!)

    همیشـﮧ شــاכ مـے مـانـــم ڪـﮧ چیـزے ڪــم نگـذاشـﭡـﮧ ام؛

    و بـﮧ خـــوכم ، رفـاقـﭡـــم و “خُــכاے خــوכم ” بـכهڪــار نیـωـﭡـــم…

    @nekafun_channel


    سرگرمی تفریحی نکافان
    عکس متن پست شاخ موزیک اخبار ترفند + ...
    سرگرمی تفریحی نکافان
    www.nekafun.blog.ir
    http://nekafun.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی