قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید مهدی زین الدین

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۲ ب.ظ

🌹بسم رب الشهدا🌹

 

💞قرار عاشقی💞

 

سلام دوستان😊

مهمونی داریم امشب️👤سلام خیلی خوش اومدین☺لطفا خودتونو اعضای گروه معرفی کنید.💫

 

بسم الله الرحمن الرحیمسلام به همگی😊

 

شبتون بخیر و خوشی🍀🌸

 

من سال ۱۳۳۸تو یه خونواده ی مذهبی تو تهران به دنیا اومدم😋😋

وقتی که خیلی کوچیک بودم مامانم مساعل اسلامی و قران رو باهام کارمیکرد.😇

مام انقده با استعداد بودیم،😉 تو همون دوره کودکی قرانو بدون معلمو استاد یاد گرفتم😌👏👏

 

تو مسیر مبارزات سیاسی علیه رژیم باعث شد بابام برای بار دوم تبعید شه😕😟

👆👆👆👆همینم باعث شد تاعلیه رژیم خیلی فعالیت کنم👊

 

وقتی هم که حزب رستاخیز شروع به عضو گیری اجباری کرده بود😠

من عضوش نشدم👊

واسه همینم منو از دبیرستان اخراج کردن😓

بعدشم تغیر رشته از ریاضی به طبیعی دادمو..دیپلممونو 📃 گرفتیم با افتخار😎

 

بعد اینکه جنگ شروع شد، تو جبهه مسؤل یگان های رزمی شدم بعدشم مسؤل اطلاعات.

راستیتش مجاهدات داعمی م برای خدابود..هیچ وقتم اثر خستگی تو ظاهرم نبود(تف به ریااااا😜😜😄)

 

با اینکه جنگ بود️💣🔫😶 و سر مام شلوغ😇...ولی مستحباتو پشت گوش نمینداختم..همیشه به برادرا میگفتم جبهه جای مقدسیه سعی کنین خودتونو به خدا نزدیک کنین️💫😊

 

👥داداشی بذارین اعضا بدونن که شما همیشه سعی میکردین دایم الوضو باشینو نمازاتونم اول وقت می خوندینو با قران مجید هم مانوس بودین😌🌸

 

👤بله😌

 

👥داداش جونم برخوردتون با نیروهاتون چطوری بود؟؟😋😊

 

👤از خود تعریف نباشه هااا...😜😉برای اینکه از حالو احوال نیروهام باخبر بشم، میرفتم بهشون سر میزدم😊🍃🌹 به مشکلاتشون رسیدگی میکردم

همیشه هم به برادرا سفارش میکردم که برای رزمنده ها ارزش قایل بشن و خودشونو نسبت بهشون بدهکار بدونن😇

 

حفظ اموال بیت المال خیلی برام اهمیت داشت همیشه هم به برادرا میگفتم ما در مقابل بیت المال مسؤلیم

 

راسیتش خودمو اماده رفتن کرده بودم😊

میدونین چجوری,,,؟!!!

سعی می کردم خودمو از مادیات دور کنم😪

 

برای اینکه یه لشکرو بسازم اول شروع کردم خودمو بسازم✊✋..براهمینم محبوب بودم بین برادرا😉😋

در ضمن ۷۰درصد نیروهامم نماز شب میخوندن☺(حالا شما هی تنبلی کنیدو نخونین)

 

فرماندهی بودم که هم علم جنگی داشتم هم علم اخلاق اسلامی😊🍃🌺

همیشه به برادرا میگفتم ما باید حسین وار بجنگیم، حسین وار جنگیدن یعنی مقاومت تا اخرین لحظه یعنی دست از همه چیز کشیدن😌

 

اخرشم تو ابان سال۶۳ منو داداشیم مجید برای شناساییه منطقه رفته بودیم که تو درگیری با ضد انقلابا هر ۲تامون شهید شدیم.☺

 

 

داداشیا ابجیااا📢

 

من اومدم بهتون بگم...""""

👇👇👇

💠تو زمان غیبت به کسی منتظر گفته میشه و کسی می تونه زندگی کنه که منتظر باشه...منتظر شهادت ،منتظر ظهور امام زمان

در زمان غیبت پشتیبان ولی فقیه باشین💟✨✨

 

ععههه یادم رفت اسمموبگم😋

 

من مهدی زین الدین هستم😊🌹

 

سلامتی و جهت تعجیل در فرج امام زمان(عج)،وشادی روح منو دوستای شهیدم🌹صلوات🌹

 

به خدا میسپارمتون..یاعلی



خلیلی
️🌺

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی