قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید ابراهیمعلی معصومی

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۰۵ ب.ظ

🌹بسم رب الشهدا و الصدیقین🌹

 

💞 قرار عاشقی💞

 

سلام 🏻😊 شبتون بخیر

مهمونی داریم امشب

سلام خوش اومدین🏻😊

لطفا خودتونو برای دوستان 👥👥👥👥👥 معرفی کنین که خیلی مشتاقن باهاتون اشنا شن☺


بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به همگی😊🏻 خیلی خوشحالم که اینجام☺

من👤 ابراهیمعلی معصومی هستم.

من سال 1327 تویکی از روستاهای شهرستان زرن همدان به دنیا اومدم👏🏼👏🏼✨✨👼

انقده باهوش بودم سال اولو دوم ابتداییمو باهم امتحان دادم🏻، تعریف از خود نباشه نمراتمم عالی بود😉😄حالا شما هیی درس نخونید بگید سخته😜 از اول ابتدایی که پایه ست مگه درسی سخت ترم داریم😊😅

بعد دوم راهنمایی هم تو یه کارگاه خیاطی تو تهران مشغول به کار شدم😊🍀

تو دوره ی طاغوت نوشته های امام و اعلامیه ها📩📃📃رو با همکاری دوستان👥👥👥 پخش می کردیم....

بگماا من تو دوره ی طاغوت هم دایم الوضو بودم..

انقلاب که پیروز شد تو سپاه مشغول به کارشدم.🏻😊

با شروع جنگ تحمیلی هم راهی جبهه کردستان شدم😊

من معاون تیپ یکم عمار و فرمانده گردان کمیل بودم.

تویکی از عملیاتا از ناحیه پهلو زخمی شده بودم... 😩 چون عملیات شب بود، نذاشتم کسی متوجه بشه...🏻😕

 فرمانده بودم...چون باعث میشد برادرا روحیه شونو از دست بدن.😔

جونم براتون بگه ماتا خود صبح ایییی درد کشیدیم😢😩

اخرشم مقاومتمون فایده ای نداشتو از حال رفتیم😕😞

چشمتون روز بد نبینه کاری که نمیخواستیم بشه شد😞 همه متوجه شده بودن😕

 👥داداشی راجع به خصوصیات اخلاقیتون بگید برامون...😊

👤خصوصیات اخلاقیم..

خب ریا نباشه😉 من خیلی مهربون بودمو خیلی هم شجاع(این شجاع بودنو برا این میگم چون حتی لات های محلمونم ازم حساب میبردن🏻🏻😊) بعلهههههههههه

حرف از حق که می شد اشنا و غریبه نمیشناختم، پشت حق بودم🏻😊🏻

میگین نه😳😳😳

بذارین براتون بگم... من حتی توی دادگاه برعلیه داییم شهادت دادم، چرا؟😳

چون حق با طرف مقابل بود منم پشت حق بودم سرسخت🏻🏻

13 ابان سال 62 هم تو عملیات والفجر 4 ارتفاعات 1904 کانی مانگا شهید شدم🌹️🌹 به پرچمدار کانی مانگا معروف شدم😄

ماهمونجا موندگار شدیم...😔

تا اینکه بعد چند سال جسدمونو تو سید صادق عراق تو یه گور دسته جمعی پیدا کردن😔😔

سال 71 هم برگشتم به شهرم پیش خونوادم(مادرم-پدرم، همسرم ، فرزندم)

خواهرا برادرا میدونین من چرا امشب اومدم اینجا...؟؟؟😳😳😳

2تا دلیل داشت:

اول اینکه به شما خواهرا و برادرا بگم..😊🌹

یاور ولایت فقیه که همان حسین زمان است باشید و دشمن یزیدیان زمان

به فکر اخرتتون باشین چون دنیا زودگذره.

هرموقع میخندین😄😂 برای خوشحالی ☺اسلام بخندین😅

و هرموقع گریه میکنین😭 به حال اونایی که سخت از روز قیامت و مکر شیطان غافلند گریه کنین😔😔😭😭

دوم هم بخاطراینکه پسرمم خیلی دوست داش من بیام اینجا🌹😉😊

اینم چن تا عکس یادگاری ازمن👇🏻👇🏻👇🏻

اگه میخوایین بیشتر راجع به من بدونین این کتابو مطالعه کنین..

سلامتی اقا امام زمان و شادی منو دوستای شهیدم صلوات🌹🌹🌹

علی یارتون

خلیلی🏻

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی