قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید ابراهیم هادی

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۵۲ ب.ظ

🌷مهمون داریم...😊

بسم الله الرحمن الرحیم...

سلام خدمت دوستان

من ابراهیم هستم!



ابراهیم هادی...

متولد١اردیبهشت سال ١٣٣۶تو محله شهید سعیدی حوالی میدون خراسون(بعله!! بچه میدون خراسون هستیم)

عارضم خدمتتون که بنده چهارمین فرزند خانواده بود و ناگفته نماند ابوی گرامی مارو خعلی دوست میداشتند(بالاخره یه همچین گل پسری بودیم ما)

اما متاسفانه آقامون خیلی زود بارسفرو ازین دنیا بستن و ما هم تو اوج نوجوونی طعم تلخ یتیمی رو چشیدیم😓😔

(خدا پدر و مادراتون براتون حفظ کنه😔.)

هعیییی ....

داشتم میگفتم

دوران دبستان 👦به مدرسه طالقانی میرفتم!

دبیرستان هم در مدارس ابوریحان و کریم خان!!

خلاصه ما تو سال۵۵ بود که تونستیم به دریافت دیپلم ادبی نایل بیایم

بگما من ازون جوونایی نبودم که فقط کتاب درسی خودمو بخونم و دیگر هیچ....😒

بشکنهههه کمر ریا از همون سالهای پایانی دبیرستان بود که مطالعات غیر درسیمون شروع کردیم

از دیگر فعالیت های داداشتون میتونم به حضور در هیئت جوانان وحدت اسلامی و همراهی و شاگردی استادی مثل علامه محمدتقی جعفری ، نام ببرم☺ که فوق العاده تو رشد شخصیتیم موثر بود!!

(البته تف به ریا)

همزمان تو بازار تهران کارهم میکردم.

بعد انقلابم رفتیم تو سازمان تربیت بدنی و بعد اونجا منتقل شدیم به آموزش و پرورش

خلاصه شدیم یه معلم برای بچه های این مرز پرگوهر!!

گفتن نداره ولی ما اهل ورزش بودیم زیاااااد💪

اولم با ورزش باستانی شروع کردم☺

میگن که تو کشتی و والیبال هم بی نظیر بودم

البته دوستان لطف دارن

خلاصه زد و جنگ شد و نامردا ریختن تو مرزهای کشور!!!😡😠

ماهم نتونستیم طاقت بیاریم راهی جبهه حق علیه باطل شدیم🔫

 

 

خلاصه تو جبهه مثل بقیه برادرا جنگیدیم و جنگیدیم تاااااشد 💞والفجر مقدماتی💞

۵روز به همراه بچه های گردان کمیل و حنظله در کنالهای فکه مقاومت کردیم ولی تسلیم نشدیم.✊✊✊

💥 تا اینکه سرانجام در ٢٢بهمن سال ۶١ بعد فرستادن باقی مونده بچه ها به عقب ،

با💕 خدای خودم، تنهای تنها شدم💕

🌹 همیشه از خدا میخواستم گمنام باشم️🌹

 

میدونید ؛ به نظر من گمنامی صفت یاران خداست...

🌹🌹🌹🌹🌹

بالاخره دعای ماهم مستجاب شد و من سالهاست که گمنام و بی هیچ نشانی تو فکه موندم...

مثل مادرم حضرت زهرا سلام الله علیها ....😞

سلامتی آقا امام زمان "عج" و شادی منو دوستای شهیدم صلوات🌹🌹🌹

  • سرباز گمنام

نظرات  (۲)

  • ابوالفضل مهدوی فر
  • سلام
    زیبا بود.
    وبلاگ خوبی دارید.
    خوشال می شم به وبلاگ من هم سر بزنید:
    cafe-ketab.bog.ir
    موفق باشید:)
    پاسخ:
    سلام..لطف دارین.
    چشم حتما.
  • طلبه گمنام
  • سلام وبلاگتون عاااااااااااااااااااااااااااالیه
     انشاءالله همیشه موفق باشید
    پاسخ:
    سلام.نظر لطفتونه ؛تشکر بزرگوار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی