قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید برونسی

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۲۷ ب.ظ

بسم رب الشهداء و الصدیقین🌹

 

💞قرار عاشقی💞

 

👤مهمون امشب ما یک بزرگ مردیه از دیار خراسان!

مردی که امام خامنه ای در وصف ایشون فرمودند"جزو عجایب و استثنائات انقلاب بود"

 

زیاد منتظرتون نذارم باهم بریم سراغ مهمون عزیزمون ؛

 

💕عرض سلام و خوش آمدگویی! خودتون رو برای ما معرفی کنید لطفا که ما بیصبرانه منتظریم...


سلام به همه ی عزیزان حاضر در اینجا؛من عبدالحسین برونسی هستم🌹 که تو سال۱۳۲۱توی روستای گلبوی کدکن تربت حیدریه به دنیا اومدم.

 

👤 آقای برونسی ! کمی از کاروبارتون برامون میگید!؟شغلتون چی بود!؟

 

-البته! راستش بنده تا هنگام ازدواج و حتی بعداز اون شغلهای ساده ای مثل کشاورزی، کارتو مغازه لبنیات فروشی و سبزی فروشی و نهایتا بنایی رو تجربه کردم.

 

👤چه جالب!! اصلا فکرشو نمیکردم فرمانده رشید اسلام و اینکارها!!؟

 

-بله. بالاخره کار که عار نیست. مهم کسب درآمد حلاله!

راستش رو بخواید برای من حلال بودن درآمد خیلی مهم بود. حاضر بودم هرکاری بکنم تا نون حرام وارد سفره من و زن و بچه هام نشه!

اتفاقا حاج خانم یکی از دلایل عاقبت به خیریمونو همین تعصب و حساسیت روی حلال و حرام میدونستند.

(ریا نباشه البته😉)

 

👤واقعا جالبه! خب آقای برونسی، چی شد که افتادین تو خط انقلاب و جهاد!!؟؟

 

-سال ۵٢بود فکر کنم که با یکی از روحانیون مبارز آشنا شدم و ایشون هم منو با درسهای حضرت آیت الله خامنه ای آشنا کردند،

این شد که ما دلداده انقلاب و جهاد شدیم

 

👤 حاجی! کمی از فعالیتهای انقلابی تون تو زمان شاه برامون تعریف میکنید!؟

 

- چرا که نه! هنوز مدت زیادی از فعالتهای من درزمینه انقلاب نگذشته بود که ساواکی های از خدا بیخبر بارها و بارها به خونه من هجوم بردند!

یادمه آخرین بار منو تو مراسم چهلم شهدای یزد دستگیر کردند و اونجا بود که حسااااابی از خجالتم دراومدند و شکنجم کردند،👀

اما بعد از مدتی به قید ضمانت آزاد شدم و دباره من بودم و فعالیتهای انقلابی☺

تو همون زمانهاهم به عنوان رابط امام خامنه ای عزیز که به پیرانشهر تبعید شده بودند، عمل میکردم.

 

👤آقای برونسی! بعد پیروزی انقلاب و شروع جنگ تحمیلی شما چه کردید!؟

 

-بعد پیروزی انقلاب که ما به صورت افتخاری رفتیم و پیوستیم به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درگیری های کردستان که شروع شد رفتیم سمت پاوه!!

 

با شروع جنگ تحمیلی هم جزو اولین نفراتی بودم که خودمو زود رسوندم به جبهه های نبرد.

 

👤حاج آقا، از عملیاتتون که توش شرکت داشتید واسمون میگید!؟

 

-من در عملیات هایی مثل فتح المبین(همون عملیات بود که از ناحیه کمر مجروح شدم)، بیت المقدس به عنوان فرمانده گردان خط شکن، عملیات رمضان، مسلم بن عقیل و والفجر یک شرکت داشتم😊

تو بعضی از این عملیات ها جراحتهای سنگینی برداشتم ، اما هیچ کدوم از اینها باعث نشد که پشت جبهه بمونم و آروم و قرار بگیرم...

 

👤 و کدوم عملیات شد پلی برای رسیدن به خدا!؟

 

-بله! اون عملیاتی که مارو آسمونی کرد و به قول شما پلی شد تا به خدا، عملیاتبدر بود.

ساعت ١١

١٣۶۵/١٢/٢۵

یه ترکش خمپاره اومد و....

 

👤 آقای برونسی! ما شنیدیم شما جزو شهدای مفقودالاثر بودید. درسته!؟

 

-بله. بعد از شهادتم جسمم تو کربلای بدر موند.بعد اون

سال ۶۴ مردم ولایت مدار و شهیدپرور خراسان "روح" مارو طی مراسم با شکوهی تشییع کردند.

 

اما سال ٩٠بود که به خانواده م اطلاع دادند که آثاری از من کشف شده و من بعد از٢٧سال به همت دوستان تفحص پیدا شدم

 

یک جایی هم تو گلزار شهدای بهشت رضا تدارک دیدن واثاری از من که تفحص شده اونجا دفن کردند.

 

-دوستان زیادی هستند که در حق ما ارادت دارند و از هرجای ایران که بتونند به ما سرمیزنند.

 

ان شاءالله که قسمت شما بشه و بعد زیارت حرم امام رضا(ع) به بهشت رضا و پیش ماهم بیاین🌹🌹🌹

 

👤 ان شاءالله! اما من شنیده بودم شما خیلی ارادت به حضرت زهرا سلام الله علیها داشتید و دوست داشتید مفقودالاثر باشید! چی شد که برگشتید!؟

 

- درسته! اما گاهی مصلحت خدایی اقتضا میکنه که.....😊

 

مصلحت ماهم اقتضا میکرد که توی سال ٩٠برگردیم به کشور و پیش مردم مون...

مثل رفقای غواصی که همین چندوقت پیشا برگشتند

 

👤بله. کاملا متوجه شدم!!

ممنون از شهید آقا عبدالحسین برونسی

افتخاری بود برای ما تا برای چند دقیقه ای از محضرتون مستفیض بشیم.

🌺🌺🌺شادی ارواح طیبه شهدا علی الخصوص شهید برونسی عزیز صلواتی جمیل ختم کنید

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی