قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید بیضایی

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ب.ظ

"بسم الله الرحمن الرحیم"


سلاااااام خواهرای گل🌹🌹

امشبم یه مهمون بزگوار داریم..😊

حاضرید باهاشون اشنا شید؟؟



بسم الله الرحمن الرحیم🍃

سلام رفقا✋

بنده👨 محمود رضا هستم، محمود رضا بیضایی

یا بهتر بگم حسین نصرتی(دلیل انتخاب این اسم هم بعد براتون توضیح میدم)😊

بنده در ۱۸اذر سال ۶۳ در خونواده ای مذهبی و داری ریشه روحانیت(کمر ریا بشکنه😉) به دنیا اومدم.

در دوره تحصیلات📚📝 دبیرستانم ،عضو پایگاه مقاومت شهید بابایی شدم😊که همین عشق و انگیزه شهادت رو در من 👨به وجود اورد.😉تعریف از خود نباشه؛😉

بنده در سال۷۲ همراه تیم استان اذربایجان شرقی در مسابقات چهارجانبه بین المللی در تبریز به مقام قهرمانی دست پیدا کردم.👏👏👏👏🎉🎈🎉🎊🎉🎊با اخذ مدرک دیپلم تجربی📄، عازم خدمت سربازی شدم.بعد از اتمام خدمت سربازی با انتخاب خودم👨 در سال۸۲ وارد دوره افسری دانشکده امام علی شدم.ونام مستعار حسین نصرتی برگرفته از ندای👈👈هل من ناصر ینصرنی👉👉

وکنایه از لبیک به این ندا بود برا خودم انتخاب کردم(تف به ریا😊)ریا نشه😉

از ویژگی های بارز بنده این بوده که حتی در ایام تعطیلات هم برنامه کاری اداری داشتم.(کمر ریا بشکنه😉😉)

در سال۸۷مقارن با میاد پیامبر اکرم و امام جعفر صادق ،باهمسری فاضله از خانواده ای متدین و ولایتمدار در تهران ازدواج کردم.

ثمره این ازداج هم ...دخترخوشگلم👧 کوثر شد.علاقه و عشق به ارمان جهانی امام خمینی باعث شد روحیه خاصی در من 👨به وجود بیاد.

خلاصه سرتونو درد نیارم..

با اغاز جنگ در سوریه از سال ۹۰ برای دفاع از حرم های ال الله عازم سوریه شدم.

🍂🍂و در اخرین اعزامم ، دو ماه پیش از اعزام به دنبال هماهنگی برای مراسم تدفین خودم بودم.

سرانجام بعد از دو سال حضور در سوریه در ۲۹دیماه سال 92در اثنای درگیری با مزدوران تکفیری در اثر اصابت ترکش💣🔫 به دیدار معبودم شتافتم☺.

 

شادی روح منو دوستای شهیدم صلوات.

خلیلی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی