قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید محمد ابراهیم همت

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ب.ظ

🌹بسم رب الشهدا و الصدیقین🌹

 

💞قرار عاشقی💞

سلام به همگی🏻😊

مهمونی امشب باحضور..😳😳

بذارین خودشون بگن😅

🍀بسم الله الرحمن الرحیم🍀


سلام رفقا🏻😊

من محمد ابراهیم همت هستم.

من سال1334 تو شهرضا به دنیا اومدم👼🏼

🎉💫🎊🎈💫🎊🎉

 

بچه که بودم خیلی دوست داشتم قران یاد بگیرم خیلیم به مامانم اصرار می کردم که بهم یاد بده

اخرشم تونستم خوندن قرانو یاد بگیرم🏻😊😊

 

بعد گرفتن دیپلمم 📃تو دانشسرای اصفهان ادامه تحصیل دادم.

 

بعدشم رفتیم سربازی😁😁 تلخ ترین دوره ی زندگیم تو همین 2سال بود😤😓

میدونید چرا..😳😳

اون موقع هنوز انقلاب نشده بود.

تو دوره سربازی مسولیت اشپزخونه به عهده من بود، ماه رمضون شده بود ، من به دوستای 👥👥👥همفکر خودم گفتم اگه سعی کنن تموم ماه رمضونو روزه ✨✨بگیرن، میتونن موقع سحری بیان اشپزخونه

فرمانده لشکر که از روزه گرفتن ماها باخبر شده بود، دستور داد که همه ی سربازا به خط بشن و اب بخورن و روزه شونو باطل کنن😩😩

اگه اونروزبا چن تا تیر مغزم 🔫😑😶 رو متلاشی می کردن برام خیلی بهتر از این بود که با چشمای👀 خودم ببینم این از خدا بی خبران دستور میدن تا حرمت مقدس ترین فریضه دینمون رو بشکنیم😡😡😢

اما سربازی خالی از لطف هم نبود 😉چون باعث شده بود تو اون مدت باچند نفر از افراد مخالف رژیم اشنا بشمو فعالیتامو علیه رژیم شروع کنم🏻🏻😊

 

بعد پیروزی انقلابم یه کمیته انقلاب اسلامی راه اندازی کردیم تو شهرمون..

که کم کم افراد حزب اللهی هم جذب این کمیته شدن.😌😪

با شروع جنگ تحمیلی هم تو جبهه فعالیت گسترده ای داشتم.🏻🏻

تو تیپ محمد رسول الله بودم.

میخوام از خودم تعریف کنم😜😉

توجبهه که بودم چون جز فرمانده ها بودم، امکان داشت از هرچیزیو بهترینشو به ماها بدن،

مثلا وقتیکه تو سنگر برام غذای گرم 🍲 میاوردن ازشون می پرسیدم ایا همه ی نیروها 👥👥👥👥همین غذارو️🍲 خوردن...

راستیتش تا مطمئن نمی شدم دست به اون غذا ️🍲نمیزدم😕

تو عملیات خیبر بود به برادرا گفته بودم باید مقاومت کنیم🏻🏻

بهشون گفته بودم یا جزیره مجنونو نگه میداریم یا هممون اینجا شهید میشیم🏻

اخرشم یه گلوله توپ اطرافم منفجر 💣🔥شدو منم همونجا به ارزوی همیشگیم رسیدم☺


خواهرا برادرا اومدم اینجا بگم...

 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

برای اینکه خدا لطفش و رحمتش و امرزشش ✨✨شامل حال ما بشه باید اخلاص 🏻😊داشته باشیم

برای اینکه مااخلاص داشته باشیم یه سرمایه میخوایم که از همه چیزمون بگذریم.🏻🏻️

برای اینکه از همه چیزمون بگذریم باید شبانه روز دلمون وجودمون و همه چیزمون برای خدا 💞باشه😊🌹🏻

اینقدر پاک 🏻باشیم که خدا کلا ازمون راضی باشه😊

قدم 🚶🏼برمی داریم برای رضای خدا باشه🏻😊

حرف میزنیم برای رضای خدا🏻🏻️

شعار می دیم 🏻🏻✨✨برای رضای خدا😊🏻️

میجنگیم 🔫😕 برای رضای خدا🏻😊

سلامتی و تعجیل در فرج اقا امام زمان شادی روح منو همه ی دوستام🌹 صلوات🌹

یاعلی🏻😊

 

🌹🍀اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

خلیلی🌹🍀

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی