قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید مالامیری

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۳۶ ب.ظ

به توکل نام اعظمت

 

بسم الله الرحمن الرحیم

🕰قرارعاشقی🕰

سلااام🌹

🌸به جای مقدمه👇

شهید صدر زاده🌹 تو یادداشتی به دوستاش میگه👇

چه میشود روزی #سوریه امن وامان شود

و# راهیان نور✨✨ مثل #شلمچه و#فکه به سمت حلب ودمشق راه بیفتند...

فکرش رابکن

راه میروی وراوی میگوید:

اینجا قتلگاه شهید #رسول خلیلی است

یا مثلا اینجا همانجایی است که#مهدی عزیزی را دوره کردند و شروع کردند از پایش زدند تا...شهید شد.

#شهید شهریاری را میشناسید ؟

همین جا بالهجه ی آذری برای بچه ها مداحی میکرد

یا خدا رحمت کند #شهید اسکندری را همین جا سرش بالای نیزه رفت....

و.......💠مهمونی امشب ما یکم فرق داره با شبهای🌌 قبل.

امشب مهمون دوتا خانوم کوچولوی👧 ناز ومهربونیم😊

بشری خانم وفاطمه خانم #مالامیری اومدن که برامون از باباشون بگن.

میدونین که دخترا خیلی بابایی ان این دوتا دسته گل💐 هم همینطورن.

این شما اینم مهمونای کوچولوی ما😊🌹

سلام من بشری# مالامیری هستم 5 سالمه

سلام منم فاطمه #مالامیری هستم دوسالمه😊

اینم عکس بابامونه 👇

 


بشری:

ما امشب اومدیم از بابامون براتون بگیم. سی سال پیش آخرای بهار🌺🌺 بابام به دنیا اومده😄

راهنمایی رو که تموم کرده یه راست رفته حوزه،

یکی ازافتخارات ما اینه که سر سفره ی امام زمان 🌹🌹بزرگ شدیم.

اخه میدونین که حقوق #طلبه ها رو ازسهم امام زمان🌹🌹 میدن.

کاش زودتر خودشون ظهور کنن😔.

فاطمه:

همه فک میکنن من بچه م ووقتی بزرگ شدم بابام یادم نمیاد اما اینطور نیس😉

گاهی وقتا که دلم براش تنگ میشه یاد حضرت رقیه میفتم که هم سن وسال من بود.خون من که ازخون حضرت رقیه رنگین تر نیس😔

بعدشم وقتی به این فک میکنم که بابام برا دفاع از حرم اون وعمه ش رفته حالم خوب میشه ودلتنگی هام یادم میره😊🌹

🍃بابام خیلی خوش اخلاق وخوش خنده 😄 بود،همیشه م سعی میکرد ظاهرش تمیز باشه🌹

عاشق اما رضا بود،هرهفته هم سه شنبه ها میرفت جمکران،نماز صبحشم باید تو مسجد میخوند.

خیلی هم اهل ورزش 🎾🏐🏓بود.

همه چیش سر وقت وبه اندازه بود،همه خوبیهارو باهم داشت،براهمینم هرکی باهاش آشنا میشد عاشقش میشد🙂

نه که فک کنین چون بابامه دارم تعریفش میکنمها😉

نه😄😄

از هرکی بپرسین همینو میگه🍃

💞"قرارعاشقی۲۱"💞, [۱۳.۱۲.۱۵ ۲۱:۰۶]

بشری:

تازه شم اونطور که میگن از اون بچه درس خونا بود،عاشق درسای حوزه بوده،

استاداشم خیلی ازش راضی بودن اونقدری که هشت سال بعداز طلبگیش شاگرد ممتاز شد وتو همون جوونی وسن کم تو حوزه های کاشان وجامعة المصطفی که مخصوص طلبه های خارجیه شد استاد. استاد معمولی نه هااا.

من که بلد نیستم ولی میگن اون کتاب سخت هارو درس میداد😊

👤بله ایشون استاد (رجال،درایه،رسائل، حلقات وکفایه) بودن که از دروس اصلی حوزه هس.

ایشون پایان نامه ی سطح سه روبانمره ی 18 دفاع کردن.

فاطمه وبشری،:

آفرین باباجونم👌👏

بشری:

این داعش👹 لعنتی که پیدا شد بابایی یه مدت براتبلیغ رفت مناطق سنی نشین ومحروم که مبادا حرفای داعش رو اونا اثر کنه.

 

ولی اینا نتونست روح آسمونی بابا رو آروم کنه😞

باباجون سفر خیلی میرفت اما اینبار میخواست بره یه جای دووور.

بابا راهی سوریه بود

دم رفتنش به مامان بزرگ گفته بود👇

🍂نمیتوانم درکنار همسر وفرزندانم باشم درحالی که درمقابل چشم👀 کودکان👦👧 در سوریه وعراق ،والدینشان سر بریده میشوند،

آموخته های من از اسلام وتحصیل دروس حوزوی چنین اجازه ای به من نمیدهد.🍂🍃

👤ممنونم از فاطمه خانم وبشری خانم گل🌹

عاقبت دوشنبه 31 فرودین🌷🍃 94  برابر با اول ماه رجب🌹  حجة الاسلام  محمد مهدی مالامیری کجوری در منطقه ی بصری الحریر استان درعای سوریه آسمونی شد.

ایشون اولین#روحانی شهید مدافع حرم از کشور عزیزمون بودن بودن🌹

🍃خانواده ی ایشون مثل خیلی از خانواده های شهدای مدافع حاضر به تحویل پیکر شهید دربرابر پول نشدن. تا مبادا پول بیت المال به دست داعش👹  بیفته🍃

سید حسن مبارز نامی که یکی از طلبه های خارجی جامعة المصطفی وشاگرد ایشون بودن این شعرو در وصفشون نوشتن👇

🍃همواره مهر بودی و آبان نداشتی

دریای بی کرانه که پایان نداشتی

 

ای چار فصل زندگی ات عاشقانه سبز

گل بودی و بهار ، بیابان نداشتی

 

ای از جهان رها و گرفتار درد عشق

جز وصل دوست چاره و درمان نداشتی

 

امروز صبح زود به من گفت زندگی

کاری به کار عالم امکان نداشتی

 

با ما بگو حقیقت پنهان خویش را

آری " خودی " همیشه نمایان نداشتی

 

در لحظه های عاشقی ات ، نیمه های شب

آیا تو از بهشت فراخوان نداشتی؟

 

تلفیقی از حماسه و گل بود شعر تو

آیا گذر به خاک خراسان نداشتی؟

 

شعرتو عشق بود ومناجات نیمه شب

شعری بدون نم نم باران نداشتی🍃

شادی ارواح طیبه ی شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم صلوات🌹

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی