قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید مهدی باکری

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۱۹ ب.ظ

سلام به همگی شبتون🌃 بخیر😊

مهمونی داریم🍹🍹😊😊

👈مهمون امشبمون...😳😳😳

بذارید خودشون بگن😅




بسم الله الرحمن الرحیم

سلامبه همگی..خییییلی خوشحالم که اینجام😊

من مهدی هستم👨

مهدی باکری.

من سال۱۳۳۳ تو میان دو اب به دنیا اومدم👼

خدا رفتگان شمارو رحمت کنه💐بچه👶 که بودم مامانمو از دست دادم😢😭😭

سال اخر دبیرستانم که بودم داداش علیمو ساواکیا شهیدش کردنو دیگه برش نگردوندن😞

این موضوع خیلی رو من تاثیر گذاشت،😌 باعث شد فعالیت های انقلابیمو از اون موقع شروع کنم.(بگید مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه)👊👊

بعد اینکه دیپلممو📃 گرفتم رشته مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز قبول شدم✊✊

دانشگاه باعث نشد فعالیت های سیاسیم متوقف شه..

داداش حمیدم خارج بودو اونجا اسلحه🔫🔫🔫 تهیه میکرد منم تو مرز ترکیه اسلحه هارو ازش میگرفتم✊✌️😊

ولی ساواکیا بهم مشکوک شده بودنو منو زیر نظر داشتن چن بارم بازجویی کردن ازم تا سرنخی بدست بیارن(هه😒😒)زهی خیال باطل ..بابا من از اونا زرنگتر بودم😉😉😜

دانشگامون تموم شدو رفتیم سربازی که جنگ شروع شد.و با دستور امام خمینی از سربازی الفرااااااار🏃🏃🏃🏃😉😅

انقلاب که پیروز شد،😊✊✌

شهردار تبریز شدمو تو جهاد سازندگی هم فعالیت میکردم..البته بگماااااا حقوق نمیگرفتم😉 تف به ریا😊😊

۴۰از روز که از جنگ گذشت ازدواج کردم😊️🎉🎊🎈🎊🎉

من سعی می کردم زندگیمو بر اساس فرمایشات امام خمینی تنظیم کنم

توجبهه هم معاون تیپ نجف اشرف بودم توهمین عملیاتم کمرم زخمی شد(البته انچنان مهم هم نبوداااا😉😉😊)

بعدشم فرمانده لشکر عاشورا شدم

تو یکی از همین عملیاتا(خیبر) بود که داداش حمیدم شهید شد...اما من بر حسب وظیفه تو بزرگداشت داداشیم شرکت نکردم..خیلی بی قرارش بودم..😞😞

اخرشم تو ۲۵بهمن سال ۶۳ تو عملیات بدر تو ساحل دجله خداروشکر یه گلوله🔫 خورد به پیشونیمو رفتم پیش داداشیم.

وقتیم میخواستن منو به خشکی بیارن یه ارپی جی خورد وسط قایقو قایق شکست منم رفتم تو دجله و دیگه پیدا نشدم😊.

خواهرا برادرا من 👨اومدم امشب🌃 ازتون یه قولی بگیرم...

...

اینکه ولی فقیه رو تنها نذارین ..پشتش باشین.✋✋✊

💠همیشه به یاد خدا باشین..

👈این انقلابی که دستتون دادیمو خوب ازش محافظت کنیدا..کلی خون پای این انقلاب رفته هااا...

هیچ وقتم زیر بار ظلم نرید.(✊✊)

 

سلامتی امام عصر(عج) و شادی منو همه ی دوستام🌹 صلوات


خلیلی🌹

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی