قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

سمیه کردستان

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۱۳ ب.ظ

سلام به همگی😊

امشبم مهمونی داریم🍧🍧

سلام خوش اومدین😊

ممنون از اینکه دعوت مارو پذیرفتید.🌹🌹

لطفا خودتونو برای رفقای قرارعاشقی معرفی کنید😊

🌸بسم الله الرحمن الرحیم🌸

سلام به همگی

شبتون بخیر🌃😌

خیلی خوشحالم که اینجام☺

به من میگن سمیه کردستان😌

البته اگه بخوام بیشتر خودمو معرفی کنم.. من ناهید فاتحی کرجو هستم.من سال۱۳۳۴تو یه خونواده ی مذهبی و اهل تسنن(بگما مامانم شیعه بودااا) تو سنندج به دنیا اومدم👼😊از خود تعریف نباشه😉 بچه 👧که بودم مهربونو مسؤلیت پذیر و شجاع بودم☺همیشه وقتی از چیزی ناراحت می شدم😞 وقتی گریه😭😢 میکردم چشام سرخ می شدو سرم درد میگرفت😞😣

ولی وقتی با خدا صحبت میکردم..گریه😭😭 میکردم ..اروم 😌 می شدم..

(بشکنه کمر ریااااا😉😉😜)

همیشه وقتی از چیزی ناراحت می شدم😞 وقتی گریه😭😢 میکردم چشام سرخ می شدو سرم درد میگرفت😞😣

ولی وقتی با خدا صحبت میکردم..گریه😭😭 میکردم ..اروم 😌 می شدم..

(بشکنه کمر ریااااا😉😉😜)

وقتی که حرکت های انقلابی مردم شروع شد،✊✊✊✊

منم تو این راهپیمایی های ضد طاغوت شرکت می کردم.👊

وقتی هم که انقلاب پیروز شد ،درگیری های ضد انقلاب تو منطقه کردستان شروع شد🔫😐😐منم همکاریمو با سپاه و بسیج شروع کردم🔫💣✊✊

بگمااا با اینکه تو سپاه و بسیج همکاری می کردم ..ولی،خوندن کتاب های 📚📖📗📘 مذهبی و قران جز فعالیت های روزا نه م بود.😊

تا اینکه اوایل زمستون سال۶۰ بود که به شدت بیمار شده بودم😩😖😕 و راهی🚶 درمانگاه شدم..

وقتیم داشتم بر میگشتم ۴نفر 👥👥منو به اجبار سوار مینی بوس کردن😶😶

دیگه هرروز میومدن دم خونمونو خونوادمو تهدید میکردن که فعالیت های انقلابی نکننو... از این حرفا..😒😞

خلاصه۱۱ماهی از ربوده شدنم گذشته بود...

تااینکه منو دست بسته و باسر تراشیده(بدون حجاب) به جرم اینکه جاسوس خمینی ام تو روستاهای کردستان گردوندن😞😞😣😣

بهم گفته بودن وقتی ازادت میکنیم که به امام خمینی توهین کنی😞

من حاضر بودم جونمو فدای رهبرم کنم ولی توهین نکنم تا دشمن شاد نشیم

۱۷سال بیشتر نداشتماااا ولی مقاومت کردم✊✊

بخاطر همین استقامتم بهم میگفتن سمیه کردستان😊

تا اینکه زیر شکنجه شهید شدم.

خواهرا برادرا من امشب🌃 اومدم اینجا تو این جمع👥👥 که بگم...

پشت ✋✋ولی فقیه باشید،پیرو خطش باشید...همین😔

 

🌸به خدا می سپارمتون..یازهرا🌸

 

عهههه.... یادم رفتاینم یه عکس یادگاری از من.😌😔

سلامتی و تعجیل در فرج اقا و شادی روح منو همه ی دوستام صلوات.

خلیلی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی