قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید نواب صفوی

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

🌹بسم رب الشهدا و الصدیقین🌹

💞قرار عاشقی 💞

سلام به داداشیا و ابجیام😊

شبتون بخیر✋✨💎

مهمون امشبتون منم😳 خب تعجب نکنید میگم از خودم براتون.😅

من سال ۱۳۰۳ تو یه خونواده ی روحانی به دنیا اومدم😍😍

 ۷ساله م که شده بود ، همزمان که به دبستان حکیم نظامی می رفتم،تو از مساجد خانی اباد هم مشغول اموختن دروس دینی شدم.😊

 

سال ۱۳۲۲هم تو شرکت نفت استخدام شدم بعدشم به ابادان منتقل شدم💫

یه مدتی که گذشت،یکی از متخصصین انگلیسی👤بایکی از کارگرا 👤برخورد شدیدی داشتن😠😡

به دنبال این ماجرا من کاگرارو برای اعتراض و اجرای حکم قصاص دعوت کردم.👊

اخرشم پلیس دخالت کردو ماها سرکوب شدیم.😓😤

مام شبانه 🌌سوار قایق 🏄شدیمو فرارکردیم از ابادان رفتیم سمت بصره ,نجف و..

وقتی رسیدم نجف،دنبال یادگرفتن مقدمات رفتم و تو یه مدرسه ثبت نام کردم.😌

تو همون روزا بود که باعلامه امینی اشناشدم.💥

برای اینکه خرج زندگیمو دربیارم💶 عطر میساختمو میفروختم😊


عههه یادم رفت بگم😥...من سید مجتبی میر لوحی همون نواب صفوی ام😅😌خب داشتم میگفتم.😁بعد از ۴سال زندگی تو نجف،ایت الله ابوالحسن اصفهانی بهم دستور📄 داد که برای اینکه با کج اندیشی ها و کج روی ها مبارزه کنم😊👊👊..به ایران برم.خلاصه اومدیم ایرانو جمعیت فداییان اسلام رو تشکیل دادیم✊✊✊👊با حکومت دکتر مصدقم مبارزه کرده بودیم💣🔫😕😐 چرا ..؟؟؟!!!😦😳😳چون به احکام اسلامی عمل نمی کرد.😒

به همین دلیلم تو روزای نخست وزیری دکتر مصدق دستگیر شدموبه زندون افتادم،😔😤 و تا سقوط حکومت مصدق تو زندان بودم.😤ما فعالیتامونو تو زمینه بیدارکردن مردم از خواب غفلت انجام دادیم،✅✅

اخرشم به همراه ۳تا از همرزمام تو بیدادگاه پهلوی محکوم و دی۱۳۳۴ تیرباروون شدم.🔫😶وپرونده ۱۰سال فعالیت سیاسی اجتماعی فداییان اسلام بسته شد.😒😔ابجیا و داداشیا فراموش نکنین😊راه رستگاری هرکجا کج شد،بیراه و هلاکت است.💫💫جهت تعجیل در فرج اقا و شادی روح منو دوستای شهیدم🍀 صلوات🍀

🍂🍃🌸اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم


خلیلی🍂🌸🍃

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی