قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

یکی از ان175 شهید غواص

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۲۴ ب.ظ

بسم رب الشهدا و الصدیقین🌹

💗قرار عاشقی

سلام🏻 به اعضای گروه😊

امشبم مهمونی داریم..

ایشون جناب...😳😳

من چه کاره ام😬😬 بذارید خودشون بگن😅😅

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام🏻😊شبتون بخیر و خوشی

من محمد صادقم ، محمد صادق معلمی.

خیلی خوشحالم که اینجا و تو این جمع هستم😊😊

من تو ساری به دنیا اومدم👼🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

وقتیم که 14 ساله م بود رفتم جبهه و تا 18 سالگی تو جبهه فعالیت میکردم.البته من طلبه بودمااااا😜😜

اخرشم 24 دی ماه سال 64 شهید شدم.. و دیگه خبری از من نشد.

بگماااا خونوادم میدونستن که شهید شدم اینو هم میدونستن که حالا حالا ها بر نمیگردم..

عههههههه یادم رفت بگم... من تو جبهه غواص بودماااااااا😊😅😅

شهیدم که شدم جسدم تو خاک عراق موند.😔😔

تا اینکه خرداد 94 بود که مارو پیدا کردن..

منظور از ما ، ما175 شهید غواص دست بسته بود.

بین ما 175 تا خیلیاشون دوست داشتن گمنام بمونن و موندن😊😊🌹🌹

ولی من😞😔

دوست نداشتم گمنام باشم..

وقتی که داشتن شناساییم میکردن تو جیب لباسم ادرس📄 خونمون 🏠بود.😊😊

و از این طریق با خونمون تماس گرفتن📞📞

20 مراد 94 هم تشییع جنازه م بود.😊😊

میدونید چرا یهویی ما 175 تا شهید دست بسته حاضر شدیم خودمونو نشون بدیم..😳😳

اخه احساس کردیم رهبرمون تنهاست،😔😞😢

 

ما با دستای بسته 🏻🏻 اومدیم بهشون بگیم ،،، رهبر ما اگه همه تنهاتون بذارن، 😔ماتنهاتون نمیذاریم🏻😊😊 پشتتون وا می ایستیم تا اخرش🏻🏻

خواهرا برادرا...

 من با دستای 🏻🏻 بسته اومدم اینجا ازتون قولی بگیرم..

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

پشت ولی فقیه باشین.. تنهاش نذارید.



اینم یه عکس یادگاری از من😊😊👆🏻👆🏻👆🏻

 

جهت سلامتی و تعجیل در فرج اقا امام زمان و شادی روح منو همه ی دوستام 😊🌹صلوات🌹

به خدا میسپارمتون..🌹🌹

یاعلی

خلیلی🏻

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی