قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید مرتضی حسین زاده

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ب.ظ

🌹بسم رب الشهدا🌹

💞قرار عاشقی💞

سلام خدمت داداشیا و ابجیای خودم😊

شبتون به خیر و خوشی🌹

من مرتضی هستم،مرتضی حسین زاده..

میخوام یه کوچولو از خودم بگم تا بیشتر باهام اشناشین😊🌹

من سال ۱۳۴۲ تو روستای ازباران فریدونکنار به دنیا اومدم😋

قبل اینکه برم مدرسه مکتب خونه می رفتم،همونجا بود که قرانو هم یاد گرفتم..😊🌹

البته کمر ریاااا بشکنهههه 😜😜به مساعل شرعی خیلی مقید بودم، تا حد توانم امور شرعی رو به بهترین شکل انجام میدادم😊

قبل انقلاب هم طبق اندیشه ها و اهداف امام خمینی حرکت میکردم..منکه شیفته رهبرم بودمو پشتش بودم تا پای جونم😊

نکنه شما امام خامنه ای رو تنها بذارین😔😔

پشتش باشین😊

خلاصه انقلابمون پیروز شد✊✊😊😍 منم عضو بسیج پایگاه 🏡محلمون شدم.😊

خیلی به قران خوندن علاقه داشتم😍،همیشه به داداشیا و ابجیام میگفتم؛تو نماز جمعه ،نماز جماعت و مجامع قرانی شرکت کنن😊

زدو جنگ شروع شد 😒و مام راهی جبهه شدیم،👊وقتی که مرخصی میگرفتمو برمی گشتم،سری به خونواده شهدا می زدمو به مشکلاتشون رسیدگی می کردم،💞

همیشه به خونوادم میگفتم؛اگه نمیتونین به جبهه بیاین،به رزمنده ها کمک مالی کنین😊😊

سال۶۰هم با دختر عمه م ازدواج کردم.💞️👏👏

همیشه به خواهرام میگفتم،😕

 

میدونین چیه؟؟شماخواهرام مثه خواهرای من😇

💠بهشون میگفتم اگه شهید شدم هدف منو دنبال کنین،حجابتونو حفظ کنین،نکنه صداتونو نامحرم بشنوه یهوییی هااا️😐

مثه خانوم زینب کبری(س) مبلغ دینتون باشین.️😕

اخرشم توعملیات کربلای۵ تو تاریخ۱۳۶۵/۱۱/۶تو کربلای ایران😢شلمچه،شهید شدمو☺️😍 تا ۹سال همونجا موندم😔

بعد ۹سال پیکرمو گروه تفحص شناسایی کردنو..منم برگشتم😊

الانم تو گلزار شهدای روستای ازبارانم..😊💞

شادی روح منو همه دوستام وامام شهداصلوات

علی یارتون😊

خلیلی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی