قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید برات نمایان

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ

تاعشق به اعجازگره خواهدخورد💝انسان به خدابازگره خواهدخورد💝مردخلبان بجنگ درآبی عشق💝پروازبه پروازگره خواهدخورد…


🔆بسم رب الشهدا والصدیقین🔆   امشب هم این افتخارروداریم که بایک شهید🌹بزرگوارقرارعاشقی 🕖داشته باشیم♦


دوستان عزیزسلام من امیرسرتیپ خلبان برات نمایان هستم,متولد١٣٣٢/١/١درروستای قوش عبدالله خراسان,


💞درآستانه ی ورودبه دبستان📗بودم که خانوادم تصمیم گرفتن به شهرساری عزیمت کنن,🚌مقصدماروستای اسلام آبادازتوابع شهرساری بود,عشق به پرواز🛫ودستیابی به آرزوی همیشگیم باعث شد تاباعلاقه ی بیشتری دبیرستان رو به پایان برسونم📚


📔بعدازدریافت مدرک دیپلم📰واردهوانیروزشدم ,دوره ی خلبانی رو درکشورآمریکاکه شامل ٢١۴ساعت پرواز🛩بودباموفقیت🏵🎗🏅 سپری کردم و درتاریخ ٢۴شهریور۵۴فارغ التحصیل شدم🎓🎓



💖بعدازپیروزی انقلاب🌷🌷بروزجنگ هاوآشوب های داخلی🔫🔪 درمناطق کردستان،سقز،سلماس و ……باعث شدتاهوانیروز🛩حضورپررنگ تری درسرکوب تجزیه طلبان درغرب داشته باشه,منم برحسب وظیفه و تکلیف👊درعملیات هوانیروزدرناآرامی منطقه کردستان شرکت میکردم 🔫

 👤بهش میگفتیم :پسرخوب بشین خونه زندگیتو بکن،کجا میخوای بری اخهه؟؟
منم بهشون میگفتم:<امروزامام حسین زمان مافرمان داده♥️وپاسخ به ندای ولی زمان برماتکلیف است,ووقت آن است که دین خودرابه رهبرومملکت خوداداکنیم>🌸🌸
شماهام حواستون به حرف ولی فقیه تون باشه..

🌺درماه های ابتدایی انقلاب ب همراه دوستان شهیدم🌹شهیدنجاریان🌷،شهیدشیرودی🌹وشهیدکشوری🌹جلسات هماهنگی انقلابی رو درخلال کلاس های قرآن درمنزل خودبرگزارمیکردیم💖

💞اینم اضافه کنم که من یکی ازپایه گذاران انجمن اسلامی درپایگاه اصفهان بودم وبعدازپیروزی انقلاب به همراه دوستان شهیدم🌹تلاش های زیادی برای راه اندازی هلی کوپترهای 🛩این پایگاه انجام دادیم تااطلاعات فنی این تجهیزات ازانحصارمستشاران آمریکایی خارج بشیم💐🌸

💞در٢۴مهر١٣۵٩در غرب شهر دزفول بالگردمن 🚁هدف آتش ضدهوایی دژخیمان متجاوز شد,ومن به عنوان یکی ازشهدای🌹سیستانی مازندران به دیگر یاران شهیدم🌹پیوستم💖

💞شادی ارواح طیبه ی همه ی شهدای اسلام🌹صلواتی هدیه بفرمایید.

شهرکی

 

  • سرباز گمنام

نظرات  (۱)

  • شرمنده آقام
  • سلام خدا قوت
    بسیار عالی
    کجایید ای شهیدان خدایی
    بلاجویان دشت کربلایی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی