قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شیخ نمر

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ق.ظ

🌷بسم رب الشهداء و الصدیقین🌷

با سلام خدمت همه دوستان و احیاگران فرهنگ شهادت 🌹🌹

امشب  در محضر شهیدی 🌹هستیم از اهل علم 📖 و اجتهاد، دین و مبارزه 👊

از ایشون میخوام خودشون رو معرفی کنن

😊

سلام من نمر باقر نمر هستم 😍

متولد 1338 شمسی در شهر قطیف عربستان ]

تحصیلات 📚🖊 مقدماتی خودمو تو   شهر 🏙 العوامیه به پایان رسوندم

 

  سال 1400 هجری  قمری  برای آشنایی نزدیک‌تر با انقلاب اسلامی ایران 🇮🇷 و تحصیلات 📒 حوزوی ،،،  به ایران 🇮🇷 مهاجرت کردم  تا در  تهران تو  حوزه علمیه حضرت قائم عج  حضور پیدا کنم این حوزه  همون  سال توسط آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی در تهران تأسیس شده بود.🌿🌾

بعد  از 10 سال تحصیل 📙   ، عازم سوریه 🇸🇾 شدم  و در حوزه علمیه حضرت زینب ع  برای ادامه تحصیلات 📝 حوزوی و علوم دینی ثبت نام کردم  و در حضور اساتید این حوزه به تحصیل 📕📂 پرداختم . ☺

 دوره کتاب‌های 📚 اصولی از جمله

"اصول" المظفر، 📕  "رسائل" شیخ انصاری 📘

 و "کفایة"  آخوند خراسانی 📙 را گذروندم  و در علم فقه نیز "اللمعة الدمشقیة" 📗  نوشته شهید اول،

"جامع المدارک" 📘 خوانساری، "مکاسب" 📓 شیخ انصاری

و "مستمسک العروة الوثقى" 📖 سید حکیم و دیگر کتاب‌های فقهی رو مطالعه کردم .😉

در  طول مدت تحصیل 📝 علوم حوزوی   تو  ایران 🇮🇷  و سوریه 🇸🇾 در محضر

 اساتیدی 🌹 برجسته ای بودم

 و  به درجات بسیار بالایی در اجتهاد

 👏 رسیدم  و اجازه تدریس در مراکز علوم دینی و مذهبی رو  کسب کردم.

و یکی 👌 از  معروف‌ترین و شایسته‌ترین مدرسان علوم مذهبی و دینی در حوزه‌های علمیه بودم  😌

 تو  ایران و سوریه به تدریس کتاب‌ها  📚  پرداختم 💫

سال‌ها اداره حوزه علمیه حضرت قائم عج  تو  تهران و سوریه  برعهده ام  بود و تلاش  بسیاری برای توسعه و پیشرفت این مراکز انجام دادم .

👌

یکی از خصوصیات اخلاقیم 😍 بلند منشی و وسواس 👌در مراعات و حفظ اصول ، مبادی و ارزشهای دینی بود ]

بعد برگشتن  به عربستان 🇸🇦 مرکز مذهبی  🔹"الإمام القائم عج" 🔹 رو   در العوامیه تأسیس کردم  که در واقع سنگ‌بنای "مرکز اسلامی" در سال 1422 هجری قمری  بود.🔷 تسلط شگرفی 👌 بر روند تحولات جاری منطقه‌ای  داشتم 🌏

با فکری  🤔 باز و آگاه ،،  به حوادث 👊 جاری  چه در عربستان و چه در منطقه می اندیشیدم 

 همچنین  با تحلیل دقیقی 👌  جریان امور در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی رو پیگیر بودم 😉

فعالیت‌های سیاسی و بازداشتی هام  توسط رژیم سعودی 🇸🇦

رژیم 👽 عربستان سعودی  سال 2012 منو بازداشت کردن

قبل  این هم دو بار و طی سال‌های 2006 و 2008 میلادی، اینکار رو انجام دادن 😞

اولی  به ماه می 2006 میلادی برمیگرده ، وقتی  که به محض بازگشت از سفر کوتاه‌ مدتم  به بحرین ، به دلیل مشارکت  در همایشی بین‌المللی قرآن 🌹 کریم از سوی نیروهای امنیتی رژیم سعودی 👽 بازداشت شدم 😞

به اتهام اینکه در این همایش، در عریضه‌‌ای 📄 از رژیم سعودی  خواسته بودم  به "قبرستان بقیع" رسیدگی کنه ،🔰 مذهب "تشیع" را به رسمیت بشناسه 🔰 و شیوه‌‌های آموزشی 📐📏و درسی 📚 کنونی حاکم بر عربستان را تغییر  یا لغو کنه؛ همین.😬😞

بازداشت دوم ، به 23 آگوست 2008 میلادی برمی‌‌گرده  که تو شهر 🏙 "القطیف" به دست نیروهای امنیتی رژیم سعودی 👽 بازداشت شدم

. این بار اتهامم  بنابر ادعای رژیم سعودی درخواست 🙏 از شیعیان مناطق شرقی عربستان 🇸🇦 برای آماده‌شدن به منظور دفاع 👊 از خود و جامعه خویش بود که رژیم ادعا می‌‌کرد، این سخنانم  به معنی تحریک شیعیان عربستانی برای جدایی از حکومت مرکزی بوده .💭💭

 

رژیم سعودی  از بیم 😰 قیام مردمی و خشم 😁 و غضب شیعیان مناطق شرقی عربستان منو  24 ساعت 🕛 بعد  از بازداشت  آزاد  کردن.☺

ارتباط عمیقی  با قرآن 🌹 و اهل بیت داشتم  که همواره روشنگر ✨✨ راهم  تو  زندگی بودن 🌾 ]

آخرین بار هم در سال 2012 به جرم شوراندن شیعیان بر علیه دولت وهابی عربستان،  دستگیر و این بار در یک دادگاه غیابی منو  متهم 😞 به فساد فی الارض کرده و برام حکم اعدام 😳 رو در نظر گرفتن 😬

  سرانجام در 2 ژانویه 2016 حکم رو اجرا و منو به شهادت 🌹 رسونده و به دیدار معبود شتافتم 😍

راستی اینم بگم وقتی بهم  اطلاع دادن که میخوان اعدامم کنن ☺  خداوند رو  به خاطر سرنوشتی که برام مقدر کرده شکر 🙏 گفتم که تمام امور ما به دست اوست و همین برای ما کفایت می کنه.👌🍁

حرف آخرمم  وصیتیه  که  به مادرم کردم :

 

  مادرم خداوند رو به خاطر هر چه که در تقدیر ما نهاده  شکرگزار 🙏 باش.

 تقدیر الهی بهترین 👌 تقدیره و انتخابش بهتر از انتخاب ما. 💫💫

 خدا بهترین را برای ما برمی‌گزینه. ما یه چیزی رو می‌خوایم و به خدا می‌گیم اونچه  که خیره  برای ما پیش بیاره.

 خداوند پاک و منزه ست  و هیچ کسی در این دنیا جز با مشیت الهی نمی‌توانه حرکتی بکنه، 🍃🌾

هیچ چیزی از چشم 👀 و اراده خدا پوشیده نیست

مادر همین برامون  کافیه ؛ مادامی که امور مقابل چشم و تحت اراده خدا باشه .🔹🔸🔹

 خداوند تو رو حفظ و در پناه خود نگهداره .آمین 🙏

اکنون سؤال همه ناظران 👀 بین‌المللی 🌏 و تحلیلگران منطقه‌ای ،، اینه :  که آیا صدور حکم اعدام آیت‌الله 👳 نمر النمر،

 می‌تونه  جرقه‌ای 💥 بر بشکه باروت 💣 خشم 😬 ملت عربستان 🇸🇦 از استبداد 👿

و ستمگری روزافزون رژیم خونخوار سعودی 👹

و پایانی بر تاریخ 📆 سیاه ▪ حاکمیت وهابیت بر حجاز و خاستگاه اسلام باشه ؟ 🤔😞

"افلاکیان"

  • سرباز گمنام

نظرات  (۱)

  • شرمنده آقام
  • بسیار زیبا
    خداوند ان شا ألله امام زمانمان عج رو برسونه
    هر چه زودتر تا انتقام همه ی شیعیان مظلوم رو بگیرن
    آمین
    پاسخ:
    ان شاالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی