قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید اسماعیل عبدی

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ق.ظ

💞🌹بسم رب الشهدا و الصدیقین💞🌹

 

💞قرار عاشقی💞

 

می داشت کاش حوصله ی یک نگاه دور/ شوقی که می برد به تماشای او مرا🌹🌹

سلام رفقا بنده اسماعیل عبدی هستم... 1347/11/1... میاندرود(ساری)

💞بنده همان طور که عرض کردم😊 در اولین روز از زمستان1347 در بخش میاندرود شهرستان ساری متولد شدم👶 و فرزند 2 خونواده محسوب می شدم زیر سایه ی محبت های پدر و مادر دوران کودکیمو پشت سر گذاشتم و بعد وارد مدرسه شدم📕 و به فراگیری تحصیل پرداختم...😊 تحصیلاتمو در مقطع دوم راهنمایی با موفقیت به پایان رسوندم🎓

💞12 ساله بودم که صدای توپ و تانک و مسلسل💣 در فضای امن کشور به گوش می رسید و هر روز عده ای از بهترین هموطنان صحیح و سالم عازم مناطق عملیاتی می شدند👊💪 و شهید بر می گشتن😇 منم چون عضوی از این اجتماع مسیولیت پذیر بودم بر خودم واجب دونستم که برای دفاع از ناموس و مرز و بوم کشورم عازم مناطق بشم👊💣

💞بالاخره به عنوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران عازم مناطق شدم💣 و از خدای خودم طلب شهادت رو در این راه کردم😇😊 چون سن نسبتا کمی داشتم اطرافیانم به بنده می گفتن بشین سر درست📕 تو باید تو سنگر علم سرباز مسیولیت پذیری باشی😊 اما نمی دونستن که من هدفم والاتر از این حرفاست😊

💞آرزوی هر خانواده ای مخصوصا مادر اینه که بچشو تو لباس دامادی🎀🎁 ببینه👀 اما گویا قسمت من این بود که خونوادم منو تو لباس شهادت و دفاع از ناموسم ببینن😊 قبل از این که به آرزوم برسم دوستام تو محلمون یکی یکی به مناطق می رفتن و بعد از مدتی خبر شهادتشونو می شنیدم😇 خب منم دلم می خواست به جمع دوستام می پیوستم و با اونا همنشین می شدم

💞خلاصه خدا هم دعای منو اجابت کرد و شربت شهادت نصیبم شد حالا میگم کی و کجا😉😉

 

اکثرا فکه رو به اسم یه بیابون میشناسین مخصوصا تو دوران جنگ💣 خلاصه محل شهادت منم شد فکه و وقتی که 19 سال و 5 ماهم بود در تاریخ1367/4/22 آسمانی شدم و به قرب الهی رسیدم😇

💞قسمتی از وصیت نامه ام👇👇

 

خواهرانم با حجاب و برادرانم با ایثار امام را یاری کنید حال که شما خواهران و برادران شهید هستید و این افتخار نصیبتان شد باید آبروی شهید و شهادت را حفظ کنید من خون خود را عاشقانه فدای اسلام کردم و شما از خون من که خون اسلام است پاسداری کنید💞

 

💞🌹شهادت با بصیرت روزی همه ی شما عزیزان💞🌹

 

 

💞🌹شادی ارواح طیبه ی شهدا علی الخصوص شهدای مدافع حرم صلوات عنایت بفرمایید💞🌹

 

💞🌹التماس دعای فرج💞🌹

💞🌹یا علی

معافی💞🌹

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی