قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید مختار سلیمانی

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ب.ظ

🌸چقدرازمنش این شهدا🌹دورشدیم💝آنقدرخیره👀به دنیا شده و کورشدیم😔معذرت ازهمه خوبان و همه همرزمان🙏مابرای شهداوصله ی ناجورشدیم😌شهدادرهمه جافاتح اصلی بودن💟عجب اینجاست که ما این همه مغرورشدیمشکر،باسابقه ی دوستی باشهدا🌹ماعزیزدل مردم شده مشهورشدیم💝وازآن برکت خون شهدامان حالا💝مامدیرکل شده،مسرورشدیم🌸واگرحرفی خلاف شهدامان گفتیم💙یحتمل مصلحتی بوده ومجبورشدیم💛پرکشیدن چه مستانه ورفتندوما💛درمیان قفس نفس چه محصورشدیم……                 

بسم رب الشهدا والصدیقین

 💝امشب هم یه مهمون عزیزداریمکه میخوان خودشون رو برای دوستای قرارعاشقی معرفی کنن,☺امشب درخدمت فرمانده ی گردان میثم تمار_لشگر٢٧محمدرسول الله(ص)هستیم💝                💞دوستای گلم سلام من مختارسلیمانی هستم🌸متولد١٣٣٧درروستای آمره💞                  

💞مدت کمی بعدازتولدم👶به همراه خونوادم 👨👩👧👦به تهران نقل مکان کردیم🚚ودر شهرک شادآبادمستقرشدیم,البته بایدبگم که تهران اون موقع مثل الان آلوده نبود😷,بعدازدبیرستان کم کم مبارزات ماوفعالیت هایی رو هرچندکوچیک علیه رژیم ستمشاهی 👹انجام میدادم,به همین خاطربعدازمدتی واردانجمن اسلامی شهرک شادآبادشدم,💞

💖سال ١٣۵۵عضوانجمن اسلامی شدم ومسؤلیت توزیع اعلامیه های🗞حضرت امام (ره)رو به عهده گرفتم😊باتلاش زیادمنودوستام تمامی منطقه ١٨تهران تحت پوشش فعالیت های فرهنگی📝_سیاسی دراومد.درطول یک شب🌛باوجوداینکه از٩شب تا نزدیک صبح حکومت نظامی بودمن وچن تاازدوسام👬قریب به ١۵هزاربرگه اعلامیه🗞حضرت امام (ره)رودرسطح منطقه ی خودمون وبرخی مناطق دیگه ی تهران پخش کردیم.فعالیت های دیگه ای ازجمله برگزاری سخنرانی 🎤وپخش کتب📚و جزوه های 🗞شخصیت های اسلامی وسیاسی ،شعارنویسی وسازماندهی تظاهرات خیابانی🏃من رو یکی ازکارآمدترین اعضای این انجمن تبدیل کرد💪تااینکه انقلاب اسلامی ایران🇮🇷به پیروزی رسید

💞بعدازشروع جنگ🔫ودرعملیات والفجر١به فرماندهی تیپ ٣ابوذر منصوب شدم😊برای شناسایی محل قبل ازعملیات🔫واردمنطقه شدم ،همونجابود که توسط نیروهای عراقی 🇮🇶شناسایی و پای راستم مجروح شدم ،دریک عملیات درسمت فکه درگیری شدیدی اتفاق افتاده بود💣وازسوی دیگه هم عملیات والفجرمقدماتی ازسوی ستون پنجم دشمن لورفته بود😔وامکان داشت رزمندگان اسلام به دام دشمن بیفتندو تپه های شرهانی🌄توسط دشمن تصرف بشه,من ک متوجه موضوع شده بودم وقصدداشتم جلوی پیشروی دشمن رو به هرطریقی بگیرم  به تنهایی ٧٠گلوله آرپی جی به سمت بعثی ها شلیک کرد ,همین مسأله باعث شدشکست سختی به دشمن واردبشه💪👌👌👌,بعدازمدتی عراقی ها خمپاره ای💣به سمت سنگرم فرستادن😔😔

 

 

💓اصابت این خمپاره به ناحیه ی سینه و ریه أم آسیب جدی واردکرد😔همرزمام منوبه بیمارستان اهوازانتقال دادن🚑امامیدونستم که وصل یارنزدیکه😊و موقع شهادتم فرارسیده🌹ساعت ٢بعدازنیمه شب ٢٧اسفندسال۶٢بود که دعوت حق رو لبیک گفتم💝وبه خیل شهیدان پیوستم️🌹

💞شهیدسلیمانی🌹درکلام شهیدهمت🌹اینقدراین مردصلابت وشجاعت وشهامت داشت که انسان به حالش غبطه میخورد👌به خداوجودپاکش انگارذره ای ترس ازمرگ نداشت💪سلیمانی یک سرمایه بزرگ برای انقلاب 🇮🇷بود.یک فرمانده غنی وبزرگ مانندمالک اشتر،جسورو بی باک هنگام رزم………

, 💞حضرت علی (ع)ازخداوندجایگاه شهیدان وزندگی با سعادتمندان وهمراهی باپیامبران راطلب میکنم💞 ]

 

شهادت روزیتون

 💫شادی ارواح طیبه ی همه ی شهداو شهدای مدافع حرم صلواتی عنایت کنید💫       

شهرکی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی