قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید رجبعلی علمی نیک

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۵ ب.ظ

شماحماسه سرودید و مابه نان شمافقط ترانه سرودیم،نان درآوردیمبرای اینکه بگوییم باشمابودیم،چقدرازخودمان داستان درآوردیمبه بازی أش نگرفتندوماچه بازی هابرای این سربی خانمان درآوردیموآب های جهان تاازآسیب افتادقلم به دست شدیم و زبان درآوردیم💫           .

💫بسم رب الشهدا والصدیقین💫                              

🌸دوستای عزیزقرارعاشقی🕖امشب هم این افتخارنصیبمون شده که درخدمت یکی ازشهدای 🌹ارتش باشیم

💝دوستای گلم سلاممن رجبعلی علمی نیک هستم😊درسال ١٣٢۵درخانواده ای کشاورز🌾درروستای تابیه درحومه شهرستان نقده به دنیا اومدم👶پدرم باوجوداینکه ازمشکلات وسختی های راه مدرسه📖 آگاه بودتصمیم گرفت تا آماده ترشدن من ازجهت آمادگی جسمانی🚵من رو در٨سالگی به مدرسه فرستادتابتونم فاصله ی سه تا روستارو طی کنم وازراه های پرپیچ وخم🏞ومواضع طبیعی🏔عبورکنم و درکلاس های درس حاضربشم,💝

 

🌷در١۴سالگی به همراه دونفرازازهم سالانم👦 تونقده یه اتاق🏠 اجاره کردیم و کلاس هفتم روبه این ترتیب به پایان رسوندم🙂ولی آشناییم باروحانی ای که درروستای مجاورمان سکونت داشت باعث شدکه شورعشق .💜تحصیل علوم دینی 📚درجانم بشینه,به همین خاطر عازم شهرمقدس قم شدمودرمدرسه ی حجتیه و درعلوم مذهبی مشغول به تحصیل شدم📝درسال١٣۴٧باخانواده ای روحانی وصلت کردم💍و بعدازدوسال خدادختری 👧به ماعنایت کرد,🌸

💞ازاون جایی که درسخون بودم😊درسال ١٣۵٠توکنکورسراسری وتورشته ادبیات📗وارددانشگاه تهران شدم,دراین دوره بودکه باآگاهی ازظلم هاوجنایات رژیم پهلوی مبارزاتم روعلیه رژیم طاغوت 👺آغازکردم,درسال ١٣۵٣فارغ التحصیل🎓شدم وعازم خدمت نظام وظیفه شدم😉,محل خدمتم مهابادبود,اکثرساکنین شهرمهابادرو کردها تشکیل میدادن,توپادگان🏰شهرارتشی های زیادی خدمت میکردن که شیعه🌺بودن امابرای همه یک مسجد💙وجودداشت,هیچ وقت حاضرنبودم که مسجدخالی بمونه وبه همین جهت بیشتراوقات باهم فکری چندروحانی شیعه🌺که ازشهرهای اصفهان و نجف آباد تبعیدشده بودن برنامه ای برای  تبلیغ و پیش برداهداف انقلاب اسلامی🇮🇷طرح ریزی میکردم📝,بعدازبازگشت به نقده تودانشگاه این شهرمشغول به تدریس📗شدم,دراین دوران هم دست ازفعالیت ومبارزه 🔫نکشیدم وباچاپ وتکثیر اعلامیه های امام📇و روحانیت مبارزمحیط تحصیل را بااوضاع وتحولات سیاسی کشور آشنا میکردم💝

💞تعریف ازخود نباشه 😊متظاهر نبودم,اعمالم صادقانه وخالصانه بود💐عامل گفتارم بودم و ظاهری آراسته👌وباطنی پیراسته وسیمایی نورانی ودلی پاک داشتم💞

 

💕شهید🌹رجبعلی علمی نیک درتشویق وترغیب مردم👥به تظاهرات سهم بسزایی داشت,باپیروزی انقلاب🇮🇷در٢٢بهمن وبادستورامام مبنی برتشکیل سپاه پاسداران،شهیدعلمی نیک🌹جزءاولین داوطلبان بودوپس ازتشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درنقده،شهید🌹ازطرف سپاه پاسداران به فرماندهی سپاه منصوب شد🌷پس ازتشکیل سپاه مردم بارشادت وشجاعت💪بیشتری حملات دشمن رادفع میکردند,چنانکه بسیاری ازحملات دموکرات ها🔫💣به دهات اطراف راهمین جوانان سپاه پاسداران خنثی کرده بودند,💕

🕊واین هم یه عکس یادگاری از من🕊

💫حلم وبردباری واخلاق کریمه شهیدعلمی نیک🌹تاجایی گسترش داشت که دامنه ی آن خانواده افرادمقتول🔫درحوادث ودرگیری های احزاب💣🔫محله راهم شامل میشد,کسانی که دشمن محسوب میشدند👽و رودررو باسپاه و مردم میجنگیدند،شهید🌹برای خانواده ی آن هاهم مستمری قرارمیداد وسعی دردلجویی ومحبتبه آنان داشت💫

سرانجام موعدعروج این روح متعالی وپرجنب وجوش نیزفرارسید😔چهارم تیرماه به همراهی پاسداران ازمأموریت بازدیدشهرک کردنشین اشنویه بازمیگشت که به اتفاق ۴تن ازپاسدارانش شهیدبخشعلی رجبی🌹شهیدشعبان مسافری🌹شهیدامیرعلی مرحومی🌹شهیداکبرصابری 🌹درحادثه ی برخوردبا مین به شهادت رسیدند💐

💞شهادت آنان نقده رابه سوگ نشاند😞وپس ازگذشت مراسم شب هفت شهید🌹چهارمین یادگارشهید🌹به دنیاآمدو امیدی دیگربه همسرشهیدبخشید💞                   

💞شهادت روزیتون💞                  شادی ارواح طیبه ی همه ی شهدا🌹شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم صلواتی هدیه بفرمایید

شهرکی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی