قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید عباس دوران

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

💞بسم رب الشهدا و الصدیقین💞

عارضم خدمتتون که مهمونی امشبمونیه کم متفاوته و مهمون امشبمونهم متفاوته😊خلاصه میزبان یه مهمونی شبانه هستید

💞سلام رفقابنده عباس دوران هستم😊1329/7/20...شیراز💞

💞دوران درس و مدرسه📕📗 رو در شیراز گذروندم و بعد از اخذ دیپلم📚🎓 در سال1348 وارد دانشکده ی خلبانی🛫 نیروی هوایی ارتش شدم و بعد از طی کردن دوره ی مقدماتی در ایران🇮🇷 برای ادامه ی تحصیل به تگزاس آمریکا اعزام شدم و بعد از اخذ نشان و گواهینامه ی خلبانی به ایران برگشتم😊

هنگامی که جنگ تحمیلی🔫 در1359/6/31 شروع شد وارد مرحله ی مهمی از زندگیم شدم🎀

در پست افسر خلبان شکاری و معاونت عملیاتی انجام وظیفه می کرد و در طول جنگ📞🔫 بیش از102 پرواز🛫 داشتم

💞بارها به دوستام میگفتم اگر هواپیما بال نداشت خودم بال در میاوردم و بر سر دشمن فرود میومدم و هرگز تن به اسارت نمی دادم...💞

ریا نشه ها😉 در ماه های شروع جنگ ایران و عراق نقش مهمی در بمباران💣🔫 اهداف دشمن عراقی ایفا کردم و دوران تکمیلی دوره ی خلبانی رو هم در آمریکا گذروندم💞

💞در1359/9/7 در عملیات #مروارید حماسه ای بزرگ آفریدم و به کمک خلبان شهید حسین خلعتبری5 فروند ناوچه ی عراقی رو منهدم کردم و بقایای اون رو به قعر آب های خلیج فارس🚢 فرستادم😊🌹💞

خلاصه بگم😊 من و دوستان خلبانم تو دفاع از مرز میهن عزیزمون🇮🇷 به وظیفه ی خودمون عمل کردیم هر چند اندک اما انجام این وظایف دینی بود بر ما😊

خدا رو شاکرم🙏

💞در سحرگاه1361/4/30 که لیدری پرواز🛫 رو بر عهده داشتم به قصد ضربه زدن به شبکه ی دفاعی و امنیتی نفوذ ناپذیر مورد ادعای صدام با5 نفر از زبده ترین خلبان ها در حالی که هنوز ستیغ آفتاب🌞 ندمیده بود به پالایشگاه "الدوره" یورش بردم و چندین تن بمب💣 بر قلب دشمن ریختند و بعد از نمایش قدرت و شکستن دیوار صوتی هنگام بازگشت مورد اصابت موشک دشمن واقع شدم

💞بعد از سال ها انتظار در تیر ماه1381 بقایای پیکرم توسط کمیته ی جست و جوی مفقودین به میهن🇮🇷 منتقل شد و در1381/5/5 طی مراسمی در میدان صبحگاه ستاد نیروی هوایی بر دوش همرزمانم تشیبع شدم...💞

 

موقع شهادتم😇 هم32 سال داشتم و تنها یادگارم هم امیررضا هست...😔💞

💞خواهرانم! حجاب زینب گونه را برای خود برگزینید که سعادت دنیا و آخرت شما در گرو حجاب است💞

و شما برادرانم!کنترل نگاه

💞شهادت😇 با بصیرت نصیبتون💞

🌹شادی ارواح طیبه ی شهدا،شهدای ارتش و علی الخصوص شهدای مدافع حرم صلوات🌹

🌺التماس دعای فرج🌺

معافی

 

🌸یا علی
  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی