قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

دلنوشته راهیان نور

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ق.ظ

 

 

🌸بسم رب الشهدا و الصدیقین🌸

 

قرارعاشقی❣

 

#دلنوشته_راهیان_نور

راهیان تموم شده😔...

اما...☝🏻️

شهدا ببخشید اگه تو مناطق خسته شدم😓و با خودم گفتم که حوصله ندارم راهیان دیگه بیام😥

ولی..

حالا که فکرشو می کنم🤔خیلی خیلی دلتنگشون میشم💔 شهدا خیلی خاصن📿

راهیان نور✨خیلی خاصه😍

📿اردوی جنوب واقعا خاصه😢

دلتنگتون میشم شهدا🌹

 

#دلنوشته_راهیان_نور2

تو همه ی مناطق ،شلمچه از همه برام خاص تر بود❣؛هم امسال و هم پارسال😔

با تمام وجودم با شهدا عهد بستم✋🏻 👇🏻👇🏻

1_گناه نکنم😥

2_کتاب زیاد مطالعه کنم📚

3_و اینکه از لحاظ علمی پر بشم و تا بتونم کار فرهنگی کنم😃🏼

توی شلمچه احساس می کردم که به حضرت زهرا ✨ نزدیکترم❣

🍁اونجا بود که خودمو نذر حضرت زهرا کردم که خیلی بهم ارامش میده..🍁

با کوچکترین وسوسه شیطان 😩 یادم میاد که من نذر حضرت زهرام ...

و کسی که نذر مادر هست✨👇🏻👇🏻👇🏻

🏻️گناه نمیکنه😃

🏻غیبت نمیکنه👏🏻

3_مسخره نمیکنه😍

و...

 

❣ان شاالله بازهم قسمت بشه سال دیگه هم راهیان بیام..❣

و اینکه...👇🏻👇🏻

وقتی رفتم شلمچه ✨به شهدا بگم؛📿🕊👇🏻👇🏻👇🏻

👈🏻👈🏻یک سال گذشت و من به عهدم وفا کردم👉🏻👉🏻

و جلوی شهدا سربلند باشم..ان شالله🕊😃

#ارسال_شده_از_سیده_حورا ❣

#صلوات

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی