قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهیدرضا اکبری قمصری

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ

🌹بسم رب الشهداء و الصدقین🌹

 

💞قرار عاشقی💞

 

👤عرض سلام و شب به خیر خدمت رفقای عزیز👋🌺

باز هم قرار عاشقی و باز هم مهمانی از بهشت

زیاد منتظرتون نذارم!

با هم بریم سراغ مهمون امشبمون

 

🌼سلام✋لطفا خودتون رو برا ما معرفی کنید:

سلام دوستان من رضا اکبری قمصری ام

🌺سال ۴۲ تو قمصر کاشان بدنیا اومدم😍دوسالم بود که یه آن مادرم از من غافل شد منم  رفتم کنار حوض خونمون آب بازی که یهو افتادم تو حوضو دیگه رو آب بودم که آقا سید عبدالکریم مادرمو صدا کردو گفت رضا رو آبه مادرم اومدو منو از رو آب گرفتو آقا سید عبدالکریم دست کرد زبونم رو از حلقم بیرون آوردو نفسم اومد بالا آقا سید عبدالکریم رفت مادرم تازه یادش اومد چرا آقا رو دعوت نکرده یهو بخود اومد آقا سید عبدالکریم چند ساله به رحمت خدا رفته پس این آقا کی بود؟؟!!....🌺

🌷آخه می دونین خدا می خواست بمونمو سرباز امام زمان بشمو با شهادت برم ملاقاتش 😍دوران ابتدایی رو با موفقیت گذروندمو برا این که تو امرار معاش کمک حال پدرم باشم ترک تحصیل کردمو تو کشاورزیو بنایی کمک پدرم بودم تو زمان اوج مبارزات 👊مردم میهن اسلامیمون🇮🇷با دوستام یه انجمن تشکیل دادیمو تو غالب این انجمن با رژیم ستمشاهی👹مبارزه👊میکردیم تو جریان انقلاب✊با دوستام ریختیمو پاسگاه قمصر رو گرفتیم با پیروزی انقلاب✌چون تو قمصر سلاح 🔫نبود با چوب از انقلابو✊شهرمون دفاع میکردیم بعد اون بسیج قمصر رو تشکیل دادیمو سال ۵۹ تو قائلهٔ کردستان هم بودم با شروع جنگ💣🔫با این که از سربازی معاف شده بودم رفتم جبهه وقتی سردار منصور نعمتی تو عملیات رمضان شهید شد 😭من قمصر بودم دیگه طاقت نیاوردمو رفتم جبههو تو عملیات محرم مسوؤلیتم تک تیرانداز بودم بشکنه کمر ریا از خودم خیلی شجاعتو رشادت نشون دادم😓بالاخره تو مرحله دوم عملیات محرم تو تاریخ ۱۳۶۱/۸/۱۱ تو جبهه عین خوش پرکشدمو به دوستای شهیدم پیوستم😍

تو گلزار شهدای محله ده قمصر که حسینیه محله ده آروم گرفتم

آدرس دادم دوس داشتین به ما یه سری بزنین خوشحال میشیم🌷

اینم 👇👇👇👇وصیت من به شما امت حزب الله:

👈پشتیبان ولایت فقیه باشید و گوش به فرمان امام خمینی باشید 

👈رهرو راه شهدا تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون باشید

🌹شادی روح منو دوستای شهیدمو امام عزیز صلوات🌹

 

نمازی فرد

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی