قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

قرارعاشقی شهید مصطفی ابراهیمی مجد

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۳۷ ق.ظ

بسم رب الشهداء و الصدقین🌹

 

💞قرار عاشقی💞

👤عرض سلام و شب به خیر خدمت رفقای عزیز👋🌺

باز هم قرار عاشقی و باز هم مهمانی از بهشت

زیاد منتظرتون نذارم!

باهم بریم سراغ مهمون امشبمون

🌼سلام✋لطفا خودتون برای ما معرفی کنید:

سلام دوستان✋🏻

من مصطفی ابراهیمی مجد هستم.😊

🌷 مهرماه سال ۱۳۳۳ تو جنوب شهر تهران تو خیابون ۱۷ شهریور بدنیا اومدم؛

😍تو دوره جوونی با معارف اسلامی آشنا شدم و تو دانشکده کشاورزی 🌾 ادامه تحصیل دادم تو همونجا هم انجمن اسلامی رو تشکیل دادیم

و به دوستان دانشجو دیگه ام معارف اسلامی 📚رو آموزش میدادم که استادای مذهبی من هم خیلی تشویقم👏میکردن😃

تازه ورزشکارهم بودم⛹🏻

عاشق😍 دوچرخه سواری 🚴 بودم

همون روزا تو یکی از مسابقه های دوچرخه سواری🚴 اول شدم? 🏅

 

تو اوج مبارزات👊مردم میهن اسلامی مان🇮🇷من سرباز نیروی هوایی 👮تو پادگان دوشان تپه بودم که مردم پادگان رو گرفتن منم اون روزابه صف انقلابی ها✌پیوستم شبو روز برای انقلاب✌کار می کردم.

اون وقتا که منافقا و گروهای دیگه می گفتن روحانیا به دین ناصالحن 😡وشما تحصیل کرده این برین خودتون قرآنو نهج البلاغه رو بخونین هرچی فهمیدین دین شماست😳😶

 خیلیا منحرف شدن 😰اما چون من عاشق💝امام خمینی و امام زمان(عج) بودم تونستم ایمانم رو حفظ کنم..🙏🏻 خداروشکر.

انقلاب که پیروز شد،با شهید چمران اشنا شدم. و تو دفترش برا جمع آوری اطلاعات از کارهای خائنانه منافق ها همکاری می کردم البته بشکنه کمر ریا😉

جمعه ششم تیر ماه شب نیمه شعبان ،شب تا صبح به عشق💝 مولا و صاحبم کارکردم همونجا جمال✨ دلربای صاحبم رو دیدم چه حال خوب و وصف ناشدنی داشتم 😢😍🌹

با شروع جنگ تحمیلی💣🔫با شهید چمران رفتیم اهواز ،با همکاری هم ستاد جنگ های نامنظم رو تشکیل دادیم و اونجا کارگاهی ساختیم و بخاطر استعدادی که داشتم تو ساختو تعمیر اسلحه🔫 و ساخت سنگرهای بتونی موفق شدم 🏼😃

تو گروه تخریب هم تجربیات زیادی داشتم 😃

برا اولین بار با طرح شهید چمران موفق شدیم موشکای زمینی و آبی رو بسازیم که این ها برا این بکار می رفت که رود کرخه رو تو دشت جاری می کرد تا تانکهای دشمن 👹به گل بشینه دشمن 😃👹هم سد خاکی درست می کرد تا تاناک هاش به گل نشینه اما من با این موشک ها 🛩🚀سداشون رو خراب می کردم.✊🏼😃

اینم 👆👆👆👆یه عکس یادگاری باشهید چمران ومن که دولا شدم در حال کارم

🌺بعدها موشک هایی رو ساختم برا خنثی کردن مین💣و قطعه سلاحهای دیگه مثل سوزن خمپاره انداز  و توپهای ۱۰۶ و خمپاره 120

بعد شهادت🌷شهید چمران ستاد جنگ های نامنظم با سپاه یکی شدو منم مهارت های ساخت موشک رو به اون ها آموزش میدادم  بیست و ششم شهریور ۶۰ که رفته بودم تا موشکی رو ساخته بودیم تو منطقه عملیاتی دارخوین آزمایش کنیم یه مشکلی پیش اومد و موشک منفجر شدو منو یکی از همراهام پر کشیدیمو به شهید چمرانو دیگه یاران شهیدم پیوستم🌺

این هم مزارم و نوشته روی سنگ قبرم👆🏻👆🏻

این هم👇👇👇👇بخشی از وصیت من به شما😊

👈در این روزها خداوند بزرگترین لطف را بر ملت ما کردهاست و اسباب مرگ و لقاء خود را برای ما فراهم ساخته است و مبادا که غافل باشید

👈خدایا تو را شکر می کنم که عشق مهدی(عج)در دل من جای دادی خدایا تو را شکر می کنم که مرا به زیور ایمان آراستی

👈بگذارید بعداز مرگم بدانند که همانطور که اساتید بزرگمان می گفتند :«نوکر محال است صاحبش رو نبینه من نیز صاحبم را محبوم را دیدار کردم 😍😢

 

🌹شادی روح منو دوستای شهیدمو امام عزیز صلوات🌹

 

نمازی فرد

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی