قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید مهدی باباجانیان

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ب.ظ

بسم رب #الشهدا

💕قرار عاشقی💕

💗گرچه رفتند ولی قافله راهش برجاست✨

نیست جز در گرو رفتن ما ماندن ما✨

سلام رفقا✋

بنده مهدی باباجانیان هستم😊

1341روستای عزیزک شهرستان بهنمیر از توابع بابلسر

💞در خانواده ای که عاشق خط سرخ ولایت و #شهادت بودند در نیمه ی شعبان 1341 در روستای عزیزک دیده به جهان گشودم

چون در نیمه ی شعبان به دنیا اومدم اسممو مهدی گذاشتن

در دوران ابتدایی✍ خوش فکر بودم

دوران راهنمایی رو به علت نبود مدرسه ی راهنمایی تو روستامون توسط داییم که از کارمندان نیروی هوایی بابلسر بود به مدرسه ی نیروی هوایی رفتم ولی به علت تقوایی که داشتم😉 و چون اکثر معلمای اون مدرسه زن بودن و البته بی حجاب اون مدرسه رو ترک کردم و به مدرسه ی عربخیل رفتم

💞 💞از فعالیت های فرهنگی من همکاری جدی در احداث کتابخانه ی #شهید مصطفی خمینی و مدرسه ی بالا محله و مرکز بهداشتی درمانی بالا محله بود😊

💞حالا چرا من رو #شهید مظلوم نامیدند؟

شاید برای بعضی ها سوال باشه که چرا این لقب به من میدن چرا که همانند امام حسین(ع) به #شهادت رسیدم و خودم هم دعا کردم که:خدایا #شهادت را آنگونه نصیبم کن که فردای قیامت پیش امام حسین(ع) شرمنده نباشم✨

وقتی که مادر پیر و قد خمیده ی من😔

می خواست صورتمو برای آخرین بار ببوسه دید سر در بدن ندارم و از طرفی تنها پسر خانواده بودم✨

💞در محل جزء افراد فعال شرکت کننده در تطاهرات شاه بودم✊

اولین بار هجده بهار🍃 از زندگیم می گذشت که به جبهه📞🔫 اعزام شدم و دوره ی آموزشی رو در چالوس گذروندم

وقتی که مجروح شدم در بیمارستان ولی عصر قایمشهر بستری بودم

💞در این حین چند تن از دوستانم از جمله:باقر شریف تبار، حمزه شیخ علی تبار به #شهادت رسیدند😇😔

با وجود این دوباره حال و هوای جبهه به سرم افتاد😊

آخرین مرتبه ای که می خواستم به جبهه برم کتابمو📗 برداشتم و به بهانه ی رفتن به مدرسه از همون طرف به جبهه رفتم

💞به مدت 5 ماه در جبهه حضور داشتم که 4 ماه در سر پل ذهاب بود و 1 ماهش هم در منطقه ی جفیر اهواز✨

در عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد در تاریخ 1361/2/25 شربت #شهادت رو نوشیدم😇

و بدن بی سرم از طریق کارت شناسایی ای که در داخل شلوارم بود شناسایی شد✨

پیکر مطهرمو در تاریخ 1361/2/31 در مزار شهدای محله ی عزیزک به خاک سپرده شد✨

💞اینم قسمتی از وصیت نامه ام👇👇

 

ای خدا، ای پرودگار منان تو خودت می دانی که من فقط به عشق تو و به رضایت تو و به خاطر اسلام و قرآن تو به جبهه آمدم✨

من دیدم که امروز حسین زمان تنهاست✨😔

صدای هل من ینصرنی در گوش هر آزاده و مسلمان فرو می رود✨

نتوانستم بنشینم و این صدا را نشنوم و سکوت کنم✨

ای خدا به من قدرت ایمان و استقامت، نیت خالص و قوت قلب❤ عطا بفرما🙏

💞آن قدر ندارم که سزاوار تو باشم✨

آن به که گرفتار گرفتار تو باشم✨

💞#شهادت با بصیرت رزق همه ی دوستان💞

💞شادی ارواح طیبه ی #شهدا علی الخصوص شهدای مدافع حرم صلوات💞

🌺اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌺

🌸التماس دعای فرج🌸

🌻یا علی✋🌼

معافی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی