قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید شیخ محمد ضیایی

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۵۲ ب.ظ

🎀دنیا و هرچه بود به دنیا نهاد و رفت 🔹

چون لاله🌷 داغ بردل صحرا نهاد و رفت 🔹

 مثل عبور حادثه از مرز التهاب 🔹

بر روی لحظه های خطر پا نهاد و رفت🎀  💞

 

بسم رب الشهدا والصدیقین 💞   💖

قرار عاشقی 🕠

 

    💭 امشب این افتخار نصیب همه ی ما شده تا در خدمت یکی از مشاهیر شهید اهل سنت باشیم 💭

🔴🔴 خب بریم سراغ مهمونمون تا ازخودشون بیشتر برامون بگن 👇👇👇👇

 

 

دوستای گلم سلام

 

شیخ محمد ضیایی هستم ،

 

متولد 13تیر 1318 در روستای هود از توابع لارستان فارس💕

 

تحصیلات مقدماتیم رو در روستاهای اطراف روستامون گذروندم 📚و به اصرار خودم و تشویق مامان گلم🌺 و تحصیل در مدینه منوره💫باعث  شد که سال ١٣٣۶و زمانی که ١٨سالم بود وارد مدینه شدم

 

 

تحصیلاتم 📝 رو همراه با حاج صدیق منصوری به صورت غیر رسمی شروع کردم,البته اون موقع هنوز دانشگاه مدینه افتتاح نشده بود,واسه همین تو حلقه های درسی که علمای مدینه 👳در حرم نبوی تشکیل میدادن شرکت میکردیم و درس دین یاد میگرفتیم,📖

 🏵شیوه ی درس خوندنم طوری بود که قبل ورود به دانشگاه چندین بار " صحیح بخاری "و " صحیح مسلم"رو دوره کردم,📚 😃

 

قبل ورود به دانشگاه حافظ کل قرآن شدم😊 یکی از هم دوره ای هام تو دانشگاه مدینه بعدازشهادتم در موردم گفتدخل الجامعه و هو مجتهد,🌺

 

💕سال ١٣۴٧به ایران برگشتم 🇮🇷 و یه سال در روستای خودم هود موندم 🌿

 در همین سال اولین نماز تراویح و ختم کل قرآن ب امامتم در روستای قلات برگزار شد💐😇

 

 ازسال ۴٨ و بعداز استخدامم تو آموزش و پرورش مقیم بندر عباس شدم🏖سال ۶٠مدرسه دینی بندر عباس رو تأسیس کردم اگرچه با مخالفت هایی روبه رو شد اماتونستم اجازه تأسیس مدرسه رو بگیرم💪😃👏

 

💝رابطه م با مردم خیلی خوب بود💘

 و به صله رحم بسیار اهمیت میدادم 👏😀

,چیزی که به یقین بیشترین تأثیر رو بر مردم به خصوص جوونا👱 میذاشت سخنرانی های جذاب و جامع من بود,

موضوعات سخنرانی هم همیشه بر محور تبلیغ دین و تاریخ اسلام قرار داشت 🌾

👤شیخ محمد ضیایی پس از عمری دعوت در سن ۵۵سالگی  در روزی مابین چهارشنبه ٢٢تیر ماه ١٣٧٣تاچهارشنبه ٢٩تیر ١٣٧٣به جرم👀 مبلغ اسلام بودن🤐 توسط افرادی کوردل ،جنایتکار و شقی القلب به درجه ی رفیع #شهادت  رسید🌹

 

💕شهادت هنرمردان خداست💕

 

شادی روحشون #صلوات

 

شهرکی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی